capy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå har jeg endelig gått til annskaffelse av Nintendo DS. Jeg har spilt litt Another Code: Trace Memory/Two memorys, som er et "mind-bending puzzle-solving" spill, som gamespot sier så flott. Gamer ga spillet 8/10 og jeg er strålende fornøyd med det! Jeg har også testet ut en japansk demo av Trauma Center: Under the Knife, som virker litt morsomt. Hva er dine favoritter? Lenke til kommentar
Cord Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Zoo Keeper! Fæmmenalt spill :-) Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Link 1 Link 2 Link 3 Dual Strike er det beste spillet på GBA, og i mine øyne bedre enn begge GBA-spillene i serien. Masse underholdning i timesvis. Kjøp det . Ellers skal Castlevania være en killer. Det tviler jeg ikke på, da GBA-versjonene var konge på haugen. Endret 6. oktober 2005 av snkupo Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bomberman. Kjempegøy og time på time med underholdning. Venter på Advance Wars: Dual Strike i posten, regner med at det blir et kongespill også! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bomberman. Kjempegøy og time på time med underholdning. Venter på Advance Wars: Dual Strike i posten, regner med at det blir et kongespill også! Som sagt er Advance Wars skikkelig bra . Uten tvil det beste på DS til nå. Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg ble akkurat ferdig med Two memorys i går. passe kort spill. Det kule med spillet, er måten du må løse mysteriene på. du må blåse i mic'en, lukke opp og igjen lokket på ds'en, bruke skjermene som speil mot hverandre osv. Jeg vurderer å ta en titt på Advance Wars, men turn-based strategispill er ikke helt min stil.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Anbefaller ikke splinter scell chaos theory. for min del syns jeg den sugde litt. Supermario 64 DS derimot, er å anbefalle. Har utrolig lyst til å kjøpe Bomberman, etter som jeg har lest mye bra om den, og var avhengig av det spillet før Edit: Det her må jeg ha meg :drool: http://www.gamespot.com/ds/rpg/fullmetalal...tml?sid=6120244 Endret 8. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå