endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg får følgende medling når jeg prøver å gå inn på Cool 'n Quiet-guiden: Omdirigerings-grense for adressen ble nådd. Klarte ikke å laste den forespurte siden. Dette kan være pga. informasjonskapsler som blir blokkert. Jeg har prøvd å alltid tillate cookies fra http://www.hardware.no, men jeg får samme feilmeldingen. I IE6 og Opera skjer det absolutt ingenting. Hva er galt? Meg elleg HW.no? Legger ved et screenshot Endret 6. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Feilen lå nok på vår side. Vi endret nettop utseende på linkene våre til å inkludere ting som artikkelnavnet, og har i den sammenheng glemt å strippe bort ' tegnet, som brekker linker. Det er nå tatt hand om og vi håper å ha fått fjernet alle ødeleggende tegn nå. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå fungerer det ja. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå