Gå til innhold

Windows xp starter ikke opp.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reinnstaler på følgende måte: bot upp fra cd :instaler på nytt: du får spørsmål om du vil beholde dine program og filer intakt:svar ja

så går den vanlige instalasjonrutinene sin gang når du er ferdig er windows som før med alle program og tilbehør der

Lenke til kommentar

Jeg fikk pc'en opp å gå ved ås installere windows på nytt. Når jeg instaalerte på nytt overskrev jeg bare windows så alle mine gale filer ligger fortsatt på pc'en.

MEN alle innstilingene mine og alle de instalerte programmene ( selv om filene og mappene er der)er vekk. Er det noen måte og få dette tilbake?

Jeg så at i mappen "documents and settings" --) ""min gamle bruker profil"" (min nye lå også der, la det en del forskjelligt, bla. mine "gamle" dokumenter, jeg prøvde å kopiere alt innholde i min gamle mappe/brukerprofil over i den nye men det gikk ikke å overføre alt pga. av en sperre. Er det en måte å fikse det på og hadde det virket?

Lenke til kommentar

Tror du må betrakte dette som en helt ny installasjon, det er vanskelig å få brukt noe fra den gamle Documents and Settings.

Hvis du hadde valgt 'Repair install' istedet så hadde du beholdt alle installerte programmer og innstillinger.

Edit: du kan i alle fall finne gamle Internet bookmarks i Documents and Settings.

Endret av hårek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...