Maroder_S Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 BTC 9019URF er et trådløst tastatur som samtidig kan brukes som en analog joystick/styrepinne for mus. Vi har testet kombifjøla. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Som et "sofatastatur" kan jo denne være snasen, så man kan sitte et stykke unna å more seg med pcen. Men det ser litt tykt ut til den slgas bruk kanskje? AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ut fra bildene virker det veldig plastikk. Knirker det? Ellers synes jeg ikke noe om alternativ layout og enorme håndtak på sidene. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ser veldig smart ut for media pc'er. Forundrer meg ikke at det bare er vendur.no som selger det... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Syns dette helt klart sikter seg inn på media-PC og HTPC jeg. Og det er sikkert målgruppen til dette tastaturet også. Dermed kunne man testet det opp mot ulike Medialøsningner som Windows Media Center Edition 2005 Lenke til kommentar
crusade Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Kan informere om at media-tastene på toppen av tastauret virker med mediaplayer og MCE uten at du treng å gjere noke, play/stop/rew/volum+-/mute/eject etc. For å manøvrere i MCE kan du bruke piltastene og enter, eller scroll knappene som er til venstre for styrspaken. Det er ingen knapper for tekst/lyspor bytte, så det må du bruke funksjonene i menyen MCE til. Zoom/skifte mellom 16:9,4:3 etc. kjem du i MCE greit til med å klikke på høyre musekapp(oppe til venstre på tastaturet) for å opne meny i MCE for dette. Tastaturet har kanskje litt plastic-look, men ingen knirking. Det er solid laget og har laang batteritid. Problemet med Optisk tråsløs mus som heile tida bruke strøm og i tillegg flytter muspeker litt under filmspilling(min erfaring i windows) er sjølvsagt ikkje problem her. Du har egentlig ikkje behov for MCE fjernkontroll når du har koblet opp dette tastaturet, personlig har eg i det siste endt opp med kun å bruke tastaturet. Men, det er jo litt større enn ein fjernkontroll da, og mangler ein del dedikterte MCE knapper så ein må bruke menyene litt meir enn med fjernkontroll.. Kanskje Maroder_S kan kommentere dette litt, slik at det kjem fra "Hardware-kilde" og.? Endret 6. oktober 2005 av crusade Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hmm. Litt usikker på om det nødvendigvis er positivt med nytenkning på tastaturfronten Mest fordi at jeg foretrekker gamle bråketastatur, og det føles ikke noe videre hardt å bruke disse, slik at hendene faktisk kan bli litt mindre anstrengte av å måtte være hevet over bordet hele tiden... Edit: Men det må være sagt at jeg faktisk synes det er veldig bra at vi får flere tester på tastatur og slike ting også. Så sånn sett er det godt jobba. Endret 6. oktober 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hmm... har en litt eldre thinkpad med s-vhs utgang som jeg kunne tenke meg å koble til tv og router. Bruker den ikke no særlig, men med dette tastaturet kan jeg kanskje bruke den gamle traveren til å se nedlastede filmer og chatte med MSN. Har jo win XP på den. Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Konklusjonen sier at dette tastaturet har meget god rekkevidde, men hva var den egentlig ? Samme som spesifikasjonen ? (3,5 meter) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 synes det så ut som et fint tastatur til en media pc. både mus og tastatur i et gjør tinga litt lettere, desuten var det jo lit mindre enn vanlige tastatur også, så det burde egentlig være perfekt. faktisk så lurer jeg på å kjøpe et sånt til filserveren min. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 urk joystick-mus. tror nok jeg ikke kommer til å resten denne i spill noen gang, for mye dårlig konsollsikting for min smak. Lenke til kommentar
crusade Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Lajdden, 5+ meter uten problemer, har testet på 10m også.. Specs. er veldig moderat satt når det står kun 3,5m. Endret 6. oktober 2005 av crusade Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 kombifjøla Artig ord! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lajdden, 5+ meter uten problemer, har testet på 10m også.. Specs. er veldig moderat satt når det står kun 3,5m. artig fjøl, men en detalj siden rekkevidden på fjøla er såpass lang. er tastaturet fastlåst til en enkel frekvens eller har den en frekvens-velger for å unngå radio-problemer og 'ghosting' av tastetrykk når to like tastatur er i bruk i nærheten av hverandre? Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det var da et utrolig stygt keyboard å teste. Men likevel en fin test! Personlig er jeg veldig nysgjerrig på dette keyboardet... Er det bare harry eller for mødre som spiller multiplayer hearts? Eller er det et scoop for en gamer? Hadde vært gøy med en test på dette. Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Kanskje Maroder_S kan kommentere dette litt, slik at det kjem fra "Hardware-kilde" og.? Jada, det er riktig at hurtigtastene virker i Windows. Jeg synes ikke tastaturene virker spesielt uvanlig plastikk-aktig, er ikke alle tastatur laget av plast? Ellers er det ikke noe knirking, nei. Dårlige bilder da, som gir inntrykk av slikt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå