Magnusha Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva er ISP? og hvor finner jeg min ISP? Takker for alle svar Mulig jeg er litt dum men Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Internet leverandøren din. Feks.- telenor. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ISP er vel internettleverandøren din, hvis ikke jeg tar helt feil. Mulig jeg er litt dum jeg og Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Internet Service Provider - det er de som sender deg regning for tilkobling. Telenor, NextGenTel, etc. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ISP står for "Internet Access Service Provider", det er altså internettleverandøren din. Et søk på google hadde gitt deg en god del treff på dette Vel, nå som du vet at det er internettleverandøren din, så tipper jeg du allerede vet hvem det er i ditt tilfelle, men dette kan du sjekke på http://www.myip.dk/. Endret 6. oktober 2005 av jh_ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) http://www.google.com/search?q=define%3A+I...:nb-NO:official Edit: 3 stk kl 14.00 ja. Endret 6. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) En ting som ofte blir missforstått er at en ISP bare er en som leverer internett tilkobling, men det er feil. En ISP kan også levere web server plass, mail og ellers alle andre mulige internett tjenester. Endret 6. oktober 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Internet Service Provider - det er de som sender deg regning for tilkobling. Telenor, NextGenTel, etc. Hos meg er det ikke ISP en som sender ut regningen. Det er det lokale everket som gjør det. Det er everket her som tilbyr bredbånd og eier nettet, men NC-spectrum som er min ISP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå