Ni kon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Føler du at du bruker for mye tid på forumet? Begynner du så smått bli gal? Løsningen for deg finnes her NB! Ha på lyd Jeg vet du ler, dette fordi du er psyk som finner på å lese en tråd som er startet av meg. Ha ha ha ha Hva gjør dette til terapi? Jo, det finnes enda fler mennesker der ute som ennå er lang galere enn deg, og det for deg til å virke normal Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 føler meg nesten normal igjen nå... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jo, det finnes enda fler mennesker der ute som ennå er lang galere enn deg, og det for deg til å virke normal Yeah right... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jaha? Morsomt var det ikke (IMO), og lyd var det heller ikke... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 sykt bra :!: :!: :!: Noen som skjønner hva han synger? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Var nødvendig med litt humor her igjen nå ja :!: Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nomalt og sitte og se på den evig lenge og bare le og le og le og le osv osv osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå