Gå til innhold

Spørsmål angående det å bli Honor rank 3

Anbefalte innlegg

Ja...

Da jeg kunne tenkt meg rabatt på epic hest har jeg forstått det slik at det er en fordel å være rank 3 i honor systemet.

1. Hvor langt tid tar normal dette? Tenker da på in-game timer. Og tenker også på å kjøre opp ranken i BG's

2. Hvor lenge varer et slag i BG? Dvs er det en stor fordel å bli i BG'en fra du kommer inn til det slutter og det blir kåret en vinner? Kontra det å være i BG en halvtimes tid for så å gå ut rett før det blir kåret en vinner.

3. Om jeg blir rank 3 f.eks om en ukes tid. Og ikke skal kjøpe epic hest før til jul. Mister jeg da mest sannsynlig all rank og jeg ikke kjører mer pvp før jul? Dvs at jeg må være rank 3 i det tidspunktet jeg kjøper hest?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Det spørs på serveren din. Tar ikke veldig langt tid å komme til rank 3. Går ganske greit om man er casual gamer. Fra rank 5 og opp er det mye vanskeligere.

2: Det spørs jo selvfølgelig på BG. AV tar som regel lengst tid selvfølgelig. Vær der til du vinner. Da får man reputation.

3: Du må være rank 3 det tidspunktet du kjøper hest.

Lenke til kommentar
3. Om jeg blir rank 3 f.eks om en ukes tid. Og ikke skal kjøpe epic hest før til jul. Mister jeg da mest sannsynlig all rank og jeg ikke kjører mer pvp før jul? Dvs at jeg må være rank 3 i det tidspunktet jeg kjøper hest?

På level 60 tar det lang tid før du går ned en rank, har ikke PvP'et skikkelig (BG osv, har bare fått noen casual kills) siden honor patchen, og nådde "back then" Senior Sergeant (rank 4), men nå har jeg gått ned to ganger siden patchen. Altså vil du antagelig gå ned til jul, men det er ikke helt sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...