usæl-gesæl Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Primera 2.0 blir vel muligens regnet som "sportsbil", noe som øker premien mye. Ellers er Gjensidige klart det beste valget, ettersom en må være nettbankkunde hos Postbanken for å få de gode avtalene. Men helt seriøst... Sett bilen på deg selv, det svarer seg ikke halvveis engang å forsikre i din datters navn! Klart hun opparbeider bonus, men til hvilken pris? ingen sprtsbil nej... og det er ikke verdt poengene la forsikring stå på foreldra til hun har kjørt i tre år da synker prisen mye... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg betaler 11 389 i året på min Opel Kadett 1.3S LS, ingen typisk ungdomsbil, også får jeg igjen 546 kroner hvis noen skulle totalvrake bilen min... (ta en dør eller en lykt kanskje ) Burde du ikke få 1500,-(vrakpanten) tilbake? Er jo det som er verdien på bilen.. Jo, jeg gjør det hvis jeg vraker den selv, men ikke om forsikringa skal ha den Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg betaler 11 389 i året på min Opel Kadett 1.3S LS, ingen typisk ungdomsbil, også får jeg igjen 546 kroner hvis noen skulle totalvrake bilen min... (ta en dør eller en lykt kanskje ) Burde du ikke få 1500,-(vrakpanten) tilbake? Er jo det som er verdien på bilen.. Jo, jeg gjør det hvis jeg vraker den selv, men ikke om forsikringa skal ha den Vel, da er det heller ikke noe poeng å kjøpe slitedeler heller da. Huff, bilen mindre verdt enn delene Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Joa, men er jo moro med litt "sjelden" bil i stylingsammenheng da Har jo gjort en del med den: Montering av 18" pågår (hjulbuer bak må skiftes og bygges om) C20LET i løpet av vinteren om jeg får tak i en vel og merke Anlegg til nærmere 40 ganger bilens verdi+++ Moro detta her Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, er glad i jernbanepersonalets forsikring.. Har det selv på 240en min, koster 950,- året med fri kjørelengde og del-kasko... Og siden jeg har det, har je gikke peiling på andre bra forsikringsselskaper.. Lenke til kommentar
Steffan Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bli totalkunde hos gjensidige så får du 18% rabatt pluss 20% startbonus. Bli medlem av NAF så dekker de en del av egenandel ved kasko. Jeg betaler 8500 for min Opel Astra 98" med full kasko 4000 egenandel. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Primera 2.0 blir vel muligens regnet som "sportsbil", noe som øker premien mye. Ellers er Gjensidige klart det beste valget, ettersom en må være nettbankkunde hos Postbanken for å få de gode avtalene. Men helt seriøst... Sett bilen på deg selv, det svarer seg ikke halvveis engang å forsikre i din datters navn! Klart hun opparbeider bonus, men til hvilken pris? ingen sprtsbil nej... og det er ikke verdt poengene la forsikring stå på foreldra til hun har kjørt i tre år da synker prisen mye... 4993002[/snapback] Er ikke noen sportsbil, det er riktig det, men det kan bli regnet som det. BMW 320i blir f.eks. det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå