Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Jente 18 og billig forsikring på POrimara '91?

nordic45

Anbefalte innlegg

Primera 2.0 blir vel muligens regnet som "sportsbil", noe som øker premien mye. Ellers er Gjensidige klart det beste valget, ettersom en må være nettbankkunde hos Postbanken for å få de gode avtalene.

Men helt seriøst... Sett bilen på deg selv, det svarer seg ikke halvveis engang å forsikre i din datters navn! Klart hun opparbeider bonus, men til hvilken pris? ;)

ingen sprtsbil nej...

og det er ikke verdt poengene la forsikring stå på foreldra til hun har kjørt i tre år da synker prisen mye...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg betaler 11 389 i året på min Opel Kadett 1.3S LS, ingen typisk ungdomsbil, også får jeg igjen 546 kroner hvis noen skulle totalvrake bilen min... (ta en dør eller en lykt kanskje :p )

Burde du ikke få 1500,-(vrakpanten) tilbake? Er jo det som er verdien på bilen..

Jo, jeg gjør det hvis jeg vraker den selv, men ikke om forsikringa skal ha den :p

Lenke til kommentar
Jeg betaler 11 389 i året på min Opel Kadett 1.3S LS, ingen typisk ungdomsbil, også får jeg igjen 546 kroner hvis noen skulle totalvrake bilen min... (ta en dør eller en lykt kanskje :p )

Burde du ikke få 1500,-(vrakpanten) tilbake? Er jo det som er verdien på bilen..

Jo, jeg gjør det hvis jeg vraker den selv, men ikke om forsikringa skal ha den :p

Vel, da er det heller ikke noe poeng å kjøpe slitedeler heller da. Huff, bilen mindre verdt enn delene :hmm:

Lenke til kommentar

Joa, men er jo moro med litt "sjelden" bil i stylingsammenheng da ;)

Har jo gjort en del med den:

Montering av 18" pågår (hjulbuer bak må skiftes og bygges om)

C20LET i løpet av vinteren om jeg får tak i en vel og merke

Anlegg til nærmere 40 ganger bilens verdi+++

Moro detta her ;)

Lenke til kommentar
Primera 2.0 blir vel muligens regnet som "sportsbil", noe som øker premien mye. Ellers er Gjensidige klart det beste valget, ettersom en må være nettbankkunde hos Postbanken for å få de gode avtalene.

Men helt seriøst... Sett bilen på deg selv, det svarer seg ikke halvveis engang å forsikre i din datters navn! Klart hun opparbeider bonus, men til hvilken pris? ;)

ingen sprtsbil nej...

og det er ikke verdt poengene la forsikring stå på foreldra til hun har kjørt i tre år da synker prisen mye...

4993002[/snapback]

Er ikke noen sportsbil, det er riktig det, men det kan bli regnet som det. BMW 320i blir f.eks. det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...