_Ferrari_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har kjøpt denne CPU vifta. Følger det med kjølepasta på denne? Pleier det å følge med kjølpasta? Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det pleier å være smurt på kjølepasta under kjøleren, ja. Regner med at det gjør det på kjøleren du har bestilt. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Flott! Da trenger jeg ikke å kjøpe pasta alene, etter at PC'n har kommet. Hadde blitt litt dumt hvis jeg skulle kjøpt en ting for 50 kroner, og frakt på 120.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 bruker ikke å være påsmurt. på alle kjølerne jeg har kjøpt. (cpu, gpu og chipset) så har det fulgt med separat pasta. merker som jeg har kjøpt: Zalman, Artic Cooling, Termaltake. linken din funker ikke, hva heter kjøleren? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 NorthQ - Medium UFO Aluminium. Slå av pop-up-blokkeren din Klikka... Men jeg er temmelig sikker på at det følger med etter eller annet, enten thermal pad eller litt goop. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ellers så mener mange at en ikke kan unvære og bruke: Arctic Silver 5 har selv denne. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ellers så mener mange at en ikke kan unvære og bruke: Arctic Silver 5 har selv denne. Artic Silver 5 Beste som fins, kosta meg bare 50 kr sist jeg bestilte deler til maskinen Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Okei, men jeg klarer meg med den som følger med? De hadde ikke Artic Silver 5 på lager da jeg bestillte. Orket ikke vente. Jeg skal ikke klokke eller noe, maskina skal brukes til "allround" bruk. Trenger ikke ha noe high end pasta. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Okei, men jeg klarer meg med den som følger med? De hadde ikke Artic Silver 5 på lager da jeg bestillte. Orket ikke vente. Jeg skal ikke klokke eller noe, maskina skal brukes til "allround" bruk. Trenger ikke ha noe high end pasta. neida, det er bare kjekt med best mulig pasta syns no jeg da. holder sikkert med pastaen som følger med, det ser ut som vakumpakka sperm på plastpose Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det hørtes fint ut...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå