Pug Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvordan kan jeg overføre bruker og adressebok til ny PC'en min? Jeg bruker Outlook Express. Finnes det neon guider på dette? Har brukt 5, skal bruke 6 nå. URL? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 når du er i adresseboka: fil->eksporter->adressebokfil (WAB) Følg guiden, hiv .wab fila på en diskett(evt.send den over nettverk) og kjør den på nypcn. VOILA Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 hmm jeg legger alt på diskett jeg... :wink: No problem :wink: Vet det finnes noe sånn på win-xp.no gjorde iallefall hvis jeg ikke tar helt feil ------- Intressert i ny router eller server? Kanskje maskin til og spille gamle spill på ? 2stk. 166-200mhz selges! KOMPLETTE! Send en e-mail eller sjekk http://www.geocities.com/lnm40871256 for mer info. Send gjerne mail med spørsmål eller forslag til pris :wink: [email protected] ---------- Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg