Joachim_F Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 På X05-messen kunngjorde Microsoft stolt at de hadde fått mannen bak Lord of the Rings-filmene til å produsere den kommende Halo-filmen. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 JIPPI Nå kan Halo bli en skikkelig god film... håper jeg. Dette kan og bør bli bra! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Får vell vente å se om dette blir bra da. Er litt forskjell på Ringenes Herre og Halo. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg har troen på denne filmatiseringen. selv om det er en forskjell på lotr og halo, så kan vi iallefall at draktene og fiendene kommer til å se bra og effektene gode, når weta har ansvaret, for de har iallefall bevist at de kan jobben sin Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Eg håpar berre dei får Marty O'Donnell til å lage musikken. Musikken i Halo-spela er fantastisk og mykje av stemninga kjem frå den. Når Weta lagar effektane, og om Donnell lagar musikken, vil i alle fall stemninga bli riktig;) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Peter Jackson klarte å dra i land en utrolig genial film ved Ringenes herre og har egentlig ingen tvil på at han klarer å dra i land denne og. Med Weta i bakhanden har jackson meget gode muligheter. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har noen lest artikkelen i det hele tatt? Jackson er produsent, ikke regissør. Og såvidt jeg har forstått så er det regissøren som har "kreativ kontroll", mens produsenten bare skal følge ordre fra regissøren. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 varierer, produsent kan være alt fra en titel noen får fordi dem har funnet på iden eller skrevet manus osv. til å skaffe penger, noen produsenter har lite med filmingen å gjøre(de teller bare penger) andre er veldig involvert. det er også ofte at hvis regissøren er "stor" nok, Spillberg, Scott osv. er de også produsenter, sammer går for visse skuespillere.. så produsent kan være mangt... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Executive Producer? De hjelper jo som aller oftest bare med pengene da. De har sjelden eller aldri noe innvirkning på scriptet eller hvordan filmen skal utarte seg. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Får vi bare håpe at Uwe Boll ikke skal inn i regissørstolen da Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Synes Peter kan ta en bolle å slappe av et år nå jeg! Peter er dyktig, men det er ikke bra å lage for mange filmer på så kort tid heller! =) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men vis det ikke er satt opp noe regisør, så er vel den posten åpen. Fy fa fo fum, jeg lukter Boll. Men ettersom jeg har lest er det IKKE Boll som skal stå som regisør av denne filmen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Uwe Boll hadde halo på lista si på imdb.com for et par uker sia, mene Halo er vekk fra lista hans nå, så det lover jo bra. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ettersom jeg har lest var det bare et rykte og ble avkrefted av Joseph Staten http://halo.bungie.org/news.html?item=14056 Men tviler sterkt på at det er Boll som skal ha noe med denne filmen å gjøre. Tror nok ikke Microsoft er interesert at en mann med så mange elendige spill<->film konversjoner skal lage film av deres spill. Blir ikke mye penger av det http://www.ferrago.com/story/6502 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vel, Dungeon Siege er jo en av de store pengebøssene til Microsoft, og du ser nå hvem som har kloa i filmateiseringen av det spillet! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 [iC' date=07/10/2005 : 16:54] Vel, Dungeon Siege er jo en av de store pengebøssene til Microsoft, og du ser nå hvem som har kloa i filmateiseringen av det spillet! Fan, det glemte jeg av. Damit, its no use. The end is near Skeptikere leter etter en antikrist og har peket ut Bill Gates, Madonna og Pave Johannes paul den andre (som dog er død) men lurer på om jeg skal tipse dem om å titte nærmere på Boll. Men får bare vente å se hva som skjer. Kanskje dette blir en OK film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) [iC,07/10/2005 : 16:54] Vel, Dungeon Siege er jo en av de store pengebøssene til Microsoft, og du ser nå hvem som har kloa i filmateiseringen av det spillet! Fan, det glemte jeg av. Damit, its no use. The end is near Skeptikere leter etter en antikrist og har peket ut Bill Gates, Madonna og Pave Johannes paul den andre (som dog er død) men lurer på om jeg skal tipse dem om å titte nærmere på Boll. Men får bare vente å se hva som skjer. Kanskje dette blir en OK film. Jeg synes ikke det er noen "pust-lettet-ut"-greie å høre at Peter Jackson er executive Producer i denne filmen. Det eneste vi kan være sikre på er at filmen vil få gode special effects og et høyt budsjett. Om den blir drittbra eller drittdårlig (eller noe i mellom) kan vi fortsatt absolutt ikke si noe om, i allefall ikke før vi får høre hvem som er skuespillere, writer og director. Endret 7. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 er vel muligens litt dumt å¨håpe på at filmen blir bra eller ikke, da det er helt klart at den blir laget for å tjene penger og ikke av noen annen grunn what so ever. uansett å dårlig den er, så tror jeg fremdeles at folk som spiller en del og har interesse for denne type film/spill vil gå å se den. jeg vet jeg skal se den, uansett å dårlig folk tror den vil bli/være Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vel, jeg ser nå et annet formål enn bare å tjene penger. Når noe koster penger så har de som står bak ingen andre hovedintensjoner enn å tjene penger. Å tro noe annet er bare dumt. Selvfølgelig er jo denne filmen laget for å tjene penger. Slik var det med Star Wars, Ringenes Herre, Fistful Of Dollars, Spider-Man, Saw, osv osv osv. Alle filmer og spill er laget sånn (som musikk, biler, briller mobiler, parykker, klokker, måneraketter, osv). Ikke tro at noen noen gang har tenkt noe annet. Men den andre intensjonen med den nye King Kong filmen er nettopp den at den er ny. Det er en remake av en gammel klassiker. Jeg er personlig mot en del remakes der ute, men denne tror jeg kan bli bedre som en remake, da King Kong er en svær jævel som har lyst til å knuse veldig mye. Slike massive effekter som egentlig trengs for en slik film var ikke mulige å skaffe på 30-tallet, da filmen ble laget. Mange har ikke sett denne filmen, nettopp fordi den er gammel, og effektene er skrøpelige. Egentlig er det kun film-elskere av dagens unge som har sett den første filmen. BTW: At Jackson er spill-interissert er et pluss, for det kan bety at han bryr seg desto mer om hvordan spillmatiseringen blir. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Stemmer det at Halo-filmen kun kommer på PS3 og ikke 360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg