Joachim_F Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nok et etterlengtet Lionhead-prosjekt har blitt ferdig - denne gangen er det filmskaperspillet The Movies. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 fett! dette virker spennende. det er jo masse god spill som kommer nå jo.. FEAR, Q4, AOE3, The Movies, Black & White 2++. blir dyrt dette her.. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, det blir vel mer slik at noen spill maa enten vente eller ikke bli spilt.... Anyway, digg med fete spill Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Flott at det endeleg er spel som blir ferdige for ein gongs skuld. Har store forventninger til dette spelet. Får håpe at eg ikkje blir alt for skuffa. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Får lese omtaler får jeg blar opp penger for å kjøpe dem Kan jo hende det blir en flopp, men håper selvsagt at det blir underholdne og vellaget slik at jeg kan sitte noen uker og leke med det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hmm. Hadde nesten håpet på en utsettelse, jeg. Da får man liksom en ekstra liten forsikring på at utvikler faktisk vil gjøre spillet så bra som mulig! Lenke til kommentar
Annema Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det har jo vært endel utsettelser på lanseringsdatoen på The Movies tidligere da, så det burde ikke være grunn nok til å være bekymra! Jeg gleder med, var inne på hjemmesida, www.themoviesgame.com, og syns det virka bra. Lionhead pleier jo å være til å stole på da... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det har jo vært endel utsettelser på lanseringsdatoen på The Movies tidligere da, så det burde ikke være grunn nok til å være bekymra! Jeg gleder med, var inne på hjemmesida, www.themoviesgame.com, og syns det virka bra. Lionhead pleier jo å være til å stole på da... Joda, men det var Lionhead som lagde Fable, og før det kom ut sa de at du kom til å ha omtrent uendelige muligheter. Fable ble jo et skikkelig scriptet spill. Fable var jo bra, men dette er ikke poenget mitt. Poenget mitt er at om de lovet at Fable skulle bli så variert hver gang du gikk gjennom det, mens det viste seg å ikke være sånn, så kan det godt hende at The Movies blir sånn også! La oss nå håpe at det ikke skjer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg