bufodill Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vurderer å kjøpe konsoll *smågrøsse* til desember, og det hadde virkelig vært fint med en oversikt over hvilke spill som er aktuelle til lanseringen av Xbox360. Hvis det allerede finnes noe slikt, beklager jeg som ikke har funnet det. Gidder ikke kjøpe en boks med en gang hvis det bare er kjipe spill (les: bare spillkategorier jeg ikke bryr meg om). Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Produktsiden til gamer.no er et bra sted å begynne. Såvidt jeg vet ligger det ingen liste der inne, men du bør finne infoen du søker der Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg har egentlig lurt på det samme. Oblivion og Shenmue skal være klare til lansering, og er derfor grunn nok for meg å kjøpe 360. Edit: Disse spillene skal etter planen bli lansert i desember: Dead or Alive 4 Elder Scrolls IV: Oblivion NBA 2K6 Call of Duty 2 Tony Hawk's American Wasteland Need for Speed Most Wanted Racing Kameo: Elements of Power Project Gotham Racing 3 NHL 2K6 Amped 3 Top Spin 2 GUN Action Endret 12. oktober 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kikka raskt innom Play.com. Og de har også lagt ut følgende spill som er klare for salg 2.desember: Peter Jacksons King Kong Quake 4 Dead Rising Strangelhold Perfect Dark Zero Burnout Revenge Gears of War Fifa 2006 Test Drive Unlimited The Outfit Alan Wake Huxley Metronome Dette er da i tillegg til de ^th0mas^ lista opp.. Tar noen av titlene med en liten klype salt ettersom jeg har hørt at f.eks Gears of War kommer på nyåret. Men men, får vel bare vente å se.. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Mange av spillene brekkmiddel nevner er ikke klare til langt utpå 2006, så egentlig ville jeg ikke stolt så mye på Play. Microsoft har dessverre aldri sendt ut noen konkret liste over hva vi kan forvente, dessverre. Endret 13. oktober 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hadde egentlig vært fint med mange Xbox 360 småartikler fremover, jeg er iallefall keen på å vite mer om boksen jeg kommer til å svi av spenn på Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er faktisk jeg å. Har fått vite en god del via ITavisen, men Gamer kommer alltids med gode nyheter, dette bør også gjelde Xbox360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå