JoaJoa Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Sitter på skolen på BI, og får ikke brukt dc++ eller liknende, bittorrent f.eks. Ser at andre får det til å fungere fint. Funger fint andre plasser så jeg går ut ifra at diverse porter kan være stengt? eller hvilke tiltak er mest vanlig? Man får ikke oppnådd all verdens hastighet siden hver enkelt bruker har tildelt så og så mye båndbredde, men er kjekt hvis man har lyst på en ny sang eller lignende. Noen som vet hva slags innstillnger man må forandre på, evt noe annet lurt? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Sitter på skolen på BI, og får ikke brukt dc++ eller liknende, bittorrent f.eks. Skal du drive med detta da på skolen Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Har så mye dødtid mellom forelesningene. Så da er det greit å fått lastet ned en sang eller noe. Er uansett ikke store hastighetene man oppnår da båndbredden er begrenset til hver bruker. Store ting laster jeg ned hjemme, da jeg har 4mbit Men er som sagt kjekt når man kjeder seg og det er noe man absolutt må ha. Bruker privat pc, hvis det er det du sikter til. Lenke til kommentar
Wappi Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hey. Viss du skal bruke dc++ så kan du prøve og gå inn i settings og sette deg på "passive" Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ta en sjekk med ShieldsUP, så ser du fort hvilke porter som er åpne, så bruker du en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå