Theo343 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg ang. dette, men det har irritert meg at linkene annonsefalken sender ut aldri har fungert. Man får stadig mailer, men alltid at annonsen ikke finnes når man går på linken. Har hundrevis av slike mail nå som ikke virker. Endret 6. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hei, kan du vidersende meg en av epostene til [email protected] ?, så kan jeg få kikket på det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Heisann, takk for kjapp respons :-). Den har desverre vært slik så lenge jeg kan huske, bare aldri brydd så mye om det før nå. Mailene ser slik ut. [email protected] skrev: Hei, Du har fått denne meldingen fordi du abbonerer på bruktmarkedet vårt. Noen har opprettet en ny annonse som samsvarer med annonser som du vil motta informasjon om, du kan lese annonsen ved å klikke på lenken nedenfor. http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=15499 For å avslutte abbonoment du har så kan du gå inn på din side på bruktmarkedet for så å slette den fra listen. Mvh Tor Henning Ueland Bruktmarked.no. Når man klikker på linken kommer alltid. Annonsen eksisterer ikke Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet. Endret 6. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå