Shadix Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg har et trådløst nettverk som jeg detter ut av heletiden.. jeg er bare ute i maks 1min, men er forbanna kjedelig når jeg sitter å spiller, så jeg kjøpte meg bedre antenne til pcen, passer på at det ikke er noe metall i nærheten av antenna eller ruteren og det er bare et tregulv mellom sendern og mottagern, men alikevel detter jeg ut av nettverket veldig ofte. jeg tror det er dårlig sender på rutern. er det noen lure triks til å øke signalet? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Leste et sted at pringles bokser kan hjelpe å styrke signalet til et bestemt punkt. Men det er det eneste jeg husker. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Oppgradert til nyeste versjon av firmvare og drivere? Andre trådløse nett i nærheten som kan forstyre? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Første ting først, veldig seriøs tittel. Kan du ikke skrive litt om hvilket AP og kort du bruker, samt PC'en din. Jeg kjøpte og satte opp en SMC pakke med AP og kort til en kompis med en Amilo 7600 bærbar, plagdes noe grønnj**li, lasta nye drivere, ny firmware på AP etc. Ble etterhvert like irritert som du sikkert er, men fant til slutt en BIOS upgrade for hans bærbar på nett, og vips, ting funka som fjell. Begynte å få bange anelser for SMC jeg da, men det var feil gitt. Der var det altså PCMCIA porten i maskina hans som skapte trøbbel, men det virka hele tiden som om det var AP'et og kortet som hadde trøbbel. Mosher'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå