Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 heisann. jeg har bestilt meg en ny bærbar pc nå, og trenger en ny mus. den må tåle å bli tatt med rundt, den skal ikke koste så mye og den må passe i usbutganger. har søkt litt på nettshop og funnet noen billige alternativer: Labtec Creative den skal heller ikke være trådløs, men gjerne optisk andre forslag tas i mot Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 er det virkelig ingen forslag? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Legger du til 150kr så får du logitech mx510 da har både den å creative musa.. synes creative ble litt "plastic".. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 plastic can be fantastic jeg kunne jo gått for mx musa, men siden den ikke skal brukes til spillen, har jeg ikke noe behov for den. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ville ikke satsa på en slik billig-mus. Jeg har selv både en razer-mus og en slik Microsoft mus og SVÆRT fornøyd med begge. Har også hatt den trådløse værsjonen av denne. Det var noe hærk, men det ser på erfaringene ut til at versjonen med ledning ikke er det. Problemet med den trådløse var forøvrig for høy ping, noe som faller bort med ledninga . Om du ikke kan gå opp i pris, og ikke velger den jeg har fåreslått, vil jeg bare si at denne er et reint !"#%#%¤/&&(te, så styr unna. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) lurer muligens på om jeg ikke skal gå for Denne edit: den har bare gode komentarer, og koster lite. Endret 7. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ville godt for creative. kjenner mange me den musa, og har hatt storebroren selv.. har foresten dårlig erfaring me labtec Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 da var creative musa bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå