prozon_ Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 big tower eller midi/medium tower? ----- yummyedit: lagt til meningsfullt emne. ----- [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-19 01:48 ] Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Kjøp ganske stort du.. Utrolig irriterende med masse kaos og dårlig plass.. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Midi Tar ikke så stor plass, og (jeg har lest dette et sted, men jeg har ikke fått bekreftet det!) i et stort kabinett skal det mere til for at luft-strømmen er jevn. Som sagt, mulig det siste der bare er tull :smile: Pål Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 hvorfor lager alle dere som svarer dette til en tullepost :???: et miditower er å anbefale hvis du har liten plass, men det kan jo være kjekt med et fulltower hvis du vil ha god plass til å bygge i. i f.eks et chieftec fulltower, er ikke luftstrømmen noe problem. du skal ikke bekymre deg over lufting. sett deg ned og tenk over dine behov. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 For det første så er emnet utrolig intetsigende (to stk ??) For det andre så er spørsmålet like intetsigende - ettersom det ikke blir opplyst hva det skal brukes til. (Dette er ikke ment som et sleivspark eller kritikk til prozon_, men kanskje det hadde vært en idè å tenke litt igjennom selve spørsmålet før man poster) Ha en fortsatt fin aften :smile: Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Har selv et Chieftec Dragon medium tower. Litt større en et standard midi, og mindre en et fulltower. Jeg synes det er yppelig. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 sorry, ble bare litt sur på topicen... "??" hva med for eks. "stort eller lite kabinett?"... Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg har fjernet tullpostingene og oppdatert emnet til noe som er mer meningsfullt. -snille moderator yummy- :wink: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 tja, det spørs hva du skal bruke det til. hvis du skal flytte mye på det feks. til lan osv. anbefaler jeg er midi, men hvis det for det mest skal stø rolig og det skal være oversiktlig anbefaler jeg et full tower. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Vel, når du skal på LAN pleier du å kjøre ? rite ? plass i bilen til fulltower? :wink: . Skjønner ikke at det kan være no problem. Fulltower er veldig oversiktlige og masse plass til vifter etc. Kjøp ett fulltower og du vil ikke angre .. _________________ Nå har jeg røykt hasj i fire år, fått deilig knotrete, pistrete hår. Nå har jeg snart ingen celler igjen, men det er så deilig å slippe å tenke selv.. Opera - The Best Internet Experience :wink: [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-19 15:38 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Et midi tower er letter å bære med seg en et fulltower som er ganske tungt. og er midi kan nesten være like over siktlig som et full tower bare man stripser opp ledninger og bruker runde ide kabler. [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-19 15:39 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: Den 2002-08-19 01:49, yummy skrev:Jeg har fjernet tullpostingene og oppdatert emnet til noe som er mer meningsfullt. Hehe, knallbra :razz: Lenke til kommentar
Günther Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Uansett er vel ett fulltower mer oversiktlig, + at det er plass til mye mer ! Blod: vet at du er nerd, men JEG klarer hvertfall å bære ett fulltower.. :wink: _________________ Nå har jeg røykt hasj i fire år, fått deilig knotrete, pistrete hår. Nå har jeg snart ingen celler igjen, men det er så deilig å slippe å tenke selv.. Opera - The Best Internet Experience :wink: [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-19 15:39 ] Lenke til kommentar
Blod Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 joda klarer å bære et full tower jeg og, uannsett er et midi tower lettere å ha med seg. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Velg så lite som mulig (dersom du VET du aldri skal ha mer enn 3 disker og en brenner så ta midi). Store kabinetter er tunge, tar mye plass og "ruver" i terrenget - det blir man ganske lei av om man ikke ser på PC'n som sin øyesten eller hovedmøblet i et rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå