Gå til innhold

Hjelp til valg av towerstørrelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midi

Tar ikke så stor plass, og (jeg har lest dette et sted, men jeg har ikke fått bekreftet det!) i et stort kabinett skal det mere til for at luft-strømmen er jevn. Som sagt, mulig det siste der bare er tull :smile:

Pål

Lenke til kommentar

hvorfor lager alle dere som svarer dette til en tullepost :???:

et miditower er å anbefale hvis du har liten plass, men det kan jo være kjekt med et fulltower hvis du vil ha god plass til å bygge i. i f.eks et chieftec fulltower, er ikke luftstrømmen noe problem. du skal ikke bekymre deg over lufting.

sett deg ned og tenk over dine behov.

Lenke til kommentar

For det første så er emnet utrolig intetsigende (to stk ??)

For det andre så er spørsmålet like intetsigende - ettersom det ikke blir opplyst hva det skal brukes til.

(Dette er ikke ment som et sleivspark eller kritikk til prozon_, men kanskje det hadde vært en idè å tenke litt igjennom selve spørsmålet før man poster)

Ha en fortsatt fin aften :smile:

Lenke til kommentar

Vel, når du skal på LAN pleier du å kjøre ? rite ? plass i bilen til fulltower? :wink: . Skjønner ikke at det kan være no problem. Fulltower er veldig oversiktlige og masse plass til vifter etc. Kjøp ett fulltower og du vil ikke angre ..

Nå har jeg røykt hasj i fire år, fått deilig knotrete, pistrete hår. Nå har jeg snart ingen celler igjen, men det er så deilig å slippe å tenke selv..

Opera - The Best Internet Experience :wink:

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-19 15:38 ]

Lenke til kommentar

Et midi tower er letter å bære med seg en et fulltower som er ganske tungt. og er midi kan nesten være like over siktlig som et full tower bare man stripser opp ledninger og bruker runde ide kabler.

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-19 15:39 ]

Lenke til kommentar

Uansett er vel ett fulltower mer oversiktlig, + at det er plass til mye mer ! Blod: vet at du er nerd, men JEG klarer hvertfall å bære ett fulltower.. :wink:

Nå har jeg røykt hasj i fire år, fått deilig knotrete, pistrete hår. Nå har jeg snart ingen celler igjen, men det er så deilig å slippe å tenke selv..

Opera - The Best Internet Experience :wink:

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-19 15:39 ]

Lenke til kommentar

Velg så lite som mulig (dersom du VET du aldri skal ha mer enn 3 disker og en brenner så ta midi).

Store kabinetter er tunge, tar mye plass og "ruver" i terrenget - det blir man ganske lei av om man ikke ser på PC'n som sin øyesten eller hovedmøblet i et rom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...