Gå til innhold

hva er de forskjellige prisene på epic mount?

Anbefalte innlegg

Ja man leser om så mye rart her inne. alt fra 900gull til 600 gull.

Hva koster en epic hest for meg liksom? Jeg er human og ønsker meg en epic hest når jeg er lvl 60. Jeg er revered med SW. Får man rabatt når man er exhalted? Får man rabatt når man er høyt i honor systemet?

Jeg tenker da ikke på å kjøpe mount utenfor min fraksjon/rase

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
koster 1000 spenn for epix mont. -10% rabatt for å være honored og enda 10% rabatt for å være rank 3 (seargent?). Totalt 20%

altså 800 gull for en epic mount.

Jepp, du få 10% rabatt når du er rank 3 eller høyere, så en epic mount blir vanligvis å koste 800g om du gjør minimalt med PvP :)

Lenke til kommentar

ja ok..da må jeg gjøre litt pvp da. Har bare en eneste Honor kill så lenge jeg har spilt. Men er jo bare 52 så jeg regner med at jeg får kjøre meg kjapt opp til rank 3 rett før jeg dinger 60. Så blir det 800g for hest. Jeg vil kun ha den epic hesten, så alle andre pvp mount's er ikke ønsket av meg uansett hva dem koster.

Har foreløpig 55 gull, men jeg har funnet en måte som ordner meg rundt 20-40 gull i uka, ved hjelp av mine to andre alter. Og da får jeg nok av tid til vanlig spilling og.

Regner ikke med å bli lvl 60 før til jul uansett!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
men hvis man kjøper pcp mount i rank 11 og man mister ranke, kan man fortsatt bruke den? og kan man kjøpe andre factions mounter uten exhalted da?

Ja, det kan du.

Før var det slik at du mistet muligheten til å bruke pvp items om du mistet en rank, men i en av de siste patchene ble dette forandret at "lifetime highest rank" teller slik at du kan fortsette å bruke tingene selv om du mister rank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...