Gå til innhold

Toshiba 1670 - noen som kjenner til den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Toshibas hjemmside:

 

"Artikkelnr.: 167E-19886-NO

 

Intel Celeron 550 MHz mobil prosessor

32-160 MB synkron DRAM

12,1" Dual Scan-fargeskjerm (800 x 600)

Innebygget 24X CD-ROM og diskettstasjon (samtidig)

6 GB harddisk

 

Produktspesifikasjon

 

 

Satellite 1670CDS er en Toshibamodell rettet mot hjemmemarkedet. Microsoft Works er forhåndsinstallert, med tekstbehandling, regneark og databaseprogram. Toshibas spesielle lydsystem "Toshiba Bass Enhanced System" sørger for at lydkvaliteten er av beste merke. Et innebygget CE-godkjent V.90-modem gjør det enkelt å komme ut på Internett og gir friheten til å kunne være oppkoplet når og hvor det måtte passe (hjemme, på hytta, på reisen osv.).

Satellite 1670CDS er utstyrt med Intels kraftige Celeron-prosessor på 550 MHz og en harddisk på 6 GB. En 24X CD-ROM og en diskettstasjon er innebygget i PCen. Interminnet på 32 MB kan oppgraderes til 160 MB, og skjermen er en 12,1" Dual Scan-skjerm (800 x 600).

 

"

 

Er vel ikke akkurat den kjappeste saken i verden vil jeg tro...liten skjerm, dårlig oppløsning.

Lenke til kommentar

Sjekk batterikapasiteten før du kjøper den hvis du har mulighet. Toshiba har hatt litt problemer med dårlige batterier på den modellen.

 

Den er vel ca. 2 år gammel nå. Helt kurant maskin, men jeg ville prøvd å skaffe noe som kjører 1024x768. 800x600 blir litt lite.

 

Mener å huske at jeg har stappa en 256MB brikke i den modellen en gang i tiden. Såvidt jeg kan huske så virket det fint med mer RAM enn det Toshiba oppgir som maks.

 

Har vært solgt veldig mye av den modellen på Elkjøp. Relativt lite retur, stort sett batterifeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...