Conan007 Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg har nettopp kjøpt en bærbar pc, Og når jeg legger inn xp og patisjonerer i 3 deler på ca.15 GB så finner jeg bare 2 stationer :sad: Er det noen som vet hvordan jeg finner den siste???? Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Du er helt sikker på at du lagde 3 stk ? rart om en bare skulle forsvinne lissom. Du lagde ikke bare 2 så er det noe igjenn som er upartisjonert ? Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Sikker på at du lagde 3 og at ikke en forsvant? Har hørt at det kan skje før.. er det så stort problem? Få tak i partition magic og sjekk det. 15 gb forsvinner ikke i løse luften ------- Intressert i ny router eller server? Kanskje maskin til og spille gamle spill på ? 2stk. 166-200mhz selges! KOMPLETTE! Send en e-mail eller sjekk http://www.geocities.com/lnm40871256 for mer info. Send gjerne mail med spørsmål eller forslag til pris :wink: [email protected] ---------- Lenke til kommentar
Conan007 Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Er sikker på at jeg lagde 3 stk. Det er jo en pc med 38 GB Og det er kun 28Gb som er funnet ??? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Se i Control panel | administrative tools | computer management | Storage | Disk management. Hva får du ut av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå