kazzoo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Noen som vet om en side hvor en kan lagre enkelte bilder en absolutt ikke vil miste? Helst gratis. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kanskje dette kan være noe? mamut online backup Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan en ikke bruke Gmail til slikt noe? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 sende en mail til deg selv som inneholder bildet du ikke vil miste? har du ikke gmail kontakt meg på [email protected] så skal jeg innvitere deg til gmail Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Finnes vel noe gmail program som gjør at du kan få opp lagrinsplassen din hos google i Min Datamaskin også. Søk litt her på forumet. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva med www.eurofoto.no Her kan du lage album til bildene dine, samtidig som de funker som backup.... Gratis... AW Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Gratis... ...opp til 10 bilder, ja (i følge siden deres). Neppe egnet til backup akkurat. Lenke til kommentar
zx80 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 tendilenz, tror du har misforstått. Du kan få 10 bilder gratis framkalt, men du kan lagre så mange bilder du vil. Bruker selv Eurofoto og jeg har mange bilder liggende der. Gratis. Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 tendilenz, tror du har misforstått. Du kan få 10 bilder gratis framkalt, men du kan lagre så mange bilder du vil. Bruker selv Eurofoto og jeg har mange bilder liggende der. Gratis. Støtter dette. Ubegrenset lagring av bilder gratis, samt god og rimelig utskrift av bildene til papir. Hvis bare disse ADSL-leverandørene hadde skjønt at det ikke hjelper med raskt internett så lenge man bare har 256kbps upload... Grrr... Lenke til kommentar
geokri Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 bruker selv eurofoto,har vel rundt regna 10gigabyte med bilder liggende hos dem Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) ok, jeg gir meg MEN, er det virkelig kritisk med en skikkelig backup burde man ikke satse på en gratis nett-tjeneste. Hvilken garanti har man egentlig for at bildene ikke forsvinner der? Jeg skjønner at sjansen er liten, men egen fysisk backup er vel strengt tatt det tryggeste? Endret 11. oktober 2005 av tendilenz Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Tja... For en harddisk kræsjer vel aldri, og en får vel alltid fram dataene en har lagret på DVD og CD uten problemer................. Men ellers så virker vel eurofoto.no som et smart valg!! Men har hørt noe om at en kan ha et program til bruk ved g-mail backup som gjør det veldig enkelt, som laer mail og sende det du lagrer i en katalog, noen her som vet noe om hvilke program det er og hvor en finner det? Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Eurofoto er i dag en av landets største - hvis ikke den største på lagring/fremkalling på nett. Spørsmålet er da: Har de bedre backup-rutiner enn menigmann selv klarer å ha? Jeg vil to svaret er ja. Hvis serverne til eurofoto hadde gått til H... ville de bare kunne lagt ned hele sjappa. Etter det jeg har forstått er dette en av de største suksesser av sitt slag i Norge, og de tjener godt med penger, så tror du kan være rimelig sikker på å ha bildene liggende der. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Sannsynligheten er vel også ytterst minimal for at serverene til eurofoto, samt backupene deres (de bruker det) tryner fullstendig _samtidig_ med at dine egne disker gjør det. Så med mindre en atomkrig utsletter Norge vil jeg mene at eurofoto er trygg nok å bruke til backup. Bruker dem selv og er veldig fornøyd, selv om tjenesten kan gå litt treigt i blant ved browsing av bildene man har lagra der. Tatt i betraktning at det er gratis gjør ikke det meg noe. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men har hørt noe om at en kan ha et program til bruk ved g-mail backup som gjør det veldig enkelt, som laer mail og sende det du lagrer i en katalog, noen her som vet noe om hvilke program det er og hvor en finner det? Gmail Drive finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå