Gå til innhold

Knuste Skjermen på Laptoppen min:S

Sibbe`

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg satt på skolen i dag så på team antonsen fra nrk nett tv. Og linja på skolen her er så treig så d begynte å lagge noe vannvittig.. og etter hvert blei jeg så irritert att at jeg tok penna mi smelte i skjermen på pcen... og d resulterte i att skjermen på laptoppen min knuste.... :hrm:

:thumbdown:

Så nå er d masse svarte flekker og striper der jeg ikke ser noen ting lenger.

Så jeg lurte på om d forsatt er noe håp igjen for laptoppen min eller om hele dritten må sendes inn på reperasjon å bytte skjermen og hvor er d enklest og billigst å gjøre dette? noen som har samme traumatiske opplevelse før ??

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Oppsøk psykolog for å få kontroll over sinnet ditt. For det der er ikke bra

2. Gå der du kjøpte den og spør dem om hvor de sender maskinene til reperasjon.

3. Har du kjøpt den brukt, gå til hjemmesiden til merket og se etter offisielle service steder.

Uansett vil dette koste deg mye! Løse skjermer til laptoper er ikke billig. Og den type ødeleggelser går ikke på garanti. Den er 100% selvforskylt.

AKIRA

Lenke til kommentar

Det er vel ingenting du kan gjøre for å få dette til å bli bra igjen, så eneste løsning er vel å sende inn til reparasjon hos produsent, eller servicepartneren til produsenten av laptopen.

Du kan nok ikke levere inn denne til en hvilken som helst butikk for reparasjon. Det er bare produsenten eller servicepartneren som har de nødvendige delene.

Så har jeg hørt at lignende situasjoner kostet rundt 5000,-

Å kjøpe en løs skjerm til en laptop ligger vanligvis til rundt 2-3000,-, men dette er nok ikke for privatpersoner.

Lenke til kommentar

Siden du har gjort det selv synest jeg ikke synd på deg ;)

Jeg hadde en 300mhz Compaq Armada E500 hjemme for noen månder siden. Bare for en test slapp jeg den i bakken fra stå høyde (1.60cm)

Den smalt i bakken, skjermen klapsa igjen. Men maskinen fikk ikke ÈN feil! Ikke en ripe i skjermen en gang.. Så du må ha kasta hardt? :p

Lenke til kommentar

> d er skolen sin som vi låner ut skole året

Mulig skolen har forsikring som dekker dette?

Annen mulighet er at foreldrene dine har forsikring som kan brukes ...

Det gjelder nå å være åpen både mot skolen og evt. foresatte (dersom du er i den alderen). Du skal se noen finner en grei løsning på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...