Gå til innhold

Xbox Core eller Xbox med hele pakka?

pelzi80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digi:

- Microsoft har forespeilet at det vil bli solgt 30 prosent av den lille pakken og 70 prosent av den store, men i forhåndssalget er det omtrent 95 prosent som ønsker den store pakken, sier han.

Å stille spm du gjør her på Hardware.no er som å spørre sterkt troende...men samtidig kanskje den målgruppen som IKKE ville handle i en standard butikk som Spaceworld. Jeg tør si 99% her inne vil ha full pakke. Din målgruppe er nok mer de som følger trender og kjøper fordi den ser bra ut og vet svært lite om hva som er inni. Her på forumet går det mer på innmaten og pris.

Men quoten fra digi tror jeg sier det du trenger å vite....

AKIRA

Lenke til kommentar

Noen av dere sier dere ikke trenger harddisk, tenker dere da på at faktisk en del av spillene på xbox ville vært umulig på de andre konsollene siden de bruker harddisken aktivt i spillet? Regner med at det vil bli laget en del slike spill på xbox360 også, som krever harddisken.

Dette er da større spill som krever MYE mellomlagring, feks store rollespill. Det krever mye plass å lagre alt som skjer underveis.

Lenke til kommentar
Noen av dere sier dere ikke trenger harddisk, tenker dere da på at faktisk en del av spillene på xbox ville vært umulig på de andre konsollene siden de bruker harddisken aktivt i spillet? Regner med at det vil bli laget en del slike spill på xbox360 også, som krever harddisken.

Dette er da større spill som krever MYE mellomlagring, feks store rollespill.  Det krever mye plass å lagre alt som skjer underveis.

4974108[/snapback]

Microsoft har som krav at ingen spill skal være avhengige av harddisken.

Det eneste det har vært snakk om er Final Fantasy i Japan, men der skal de bare selge den med harddisk uansett.

Vil ikke bli noe problem her.

Lenke til kommentar
men hvis harddisk er tilgjengelig vil mange spill gli bedre har jeg lest hvertfall. men var litt dumt av MS og ikke gjøre harddisk standard for da kan ikke de som lager spill regne med at alle har det og dermed kan de ikke optimere spillene sine for harddisk bruk.

5000138[/snapback]

Ja, noen spill vil muligens lade litt raskere/sjeldnere. Men ikke yte noe bedre selvsagt.

Det at harddisken er så mye brukt på Xbox er en myte egentlig. De få gangene de brukte den så var det som oftest bare for litt raskere lading.

Skjønner godt at MS ikke vil ha harddisk som standard lenger. Den er jo bare et stort "gratis" minnekort egentlig. Og den ble brukt i langt mindre grad av utviklerne enn MS hadde regnet med.

Ikke få millioner MS har tapt på å gi bort harddisk mens Sony og Nintendo har sopt inn penger på minnekortene sine. Disse tingene er faktisk noe av det man tjener mest på.

Lenke til kommentar
Da kan jeg bekrefte at jeg nå har bestilt meg Xboks 360 fullversjonen med Kameo og Perfect Dark Zero.

5001628[/snapback]

Samma som meg jo, bra valg dude :thumbup: Hvor bestillte du ? Mpx ?

5001639[/snapback]

Ja. Håper det var et rett valg for meg nå, siden jeg har egentlig vært PC-gamer i en god del år nå. Det var dette eller en PC oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...