Gå til innhold

Xbox Core eller Xbox med hele pakka?

pelzi80

Anbefalte innlegg

HEI!!

Jeg jobber i Spaceworld og lurer litt på hva folk er intressert i når det gjelder Xbox360....

Skal ta inn en del av disse nå slik at de er klar til 2.desember......men lurer på hva folk vil ha??

Bare maskinen eller hele pakka med harddisk og trålåse kontrollere osv.....??

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror ikke jeg at jeg har råd til Xbox 360, men dersom jeg hadde det ville jeg lett hatt full pakke..

Det kjipeste er jo dersom folk ikke har peiling på at det finnes to pakker så kjøper de den billigste. Da får de nok en litt kjip følelse i ettertid når de ser alt det ekstra de må kjøpe.

Ville satset mest på full pakke jeg. Kjøp inn noen core pakker også så kan du fortelle kundene at dere har også dette alternativet dersom de ikke har bruk for [sett inn argument her]

Lenke til kommentar

Hvis man vil være med på utviklingen må man kjøpe full pakke. Men det er naivt og tro at alle har råd til dette. Men jeg tror at flere vil oppdatere etterhvert, så å ha alt tilgjengelig tror jeg er bra.

Live-funksjonen alene vil jeg tro ikke er så etablert ennå at det vil være et argument for å handle full pakke. Men det vil gå seg til tror jeg. Og flere vil handle tilbehør.

Lenke til kommentar

En stor del av førjulssalget vil vel være foreldre som kjøper til sine søte små. Tror nok de helst vil gå for den billigste løsningen. Så får heller Påsan kjøpe ekstrautstyret i romjula for pengene han fikk fra sin late onkel...

Ekstra håndkontroller og minnekort er det nok et sjakktrekk å ha liggende klart.

Lenke til kommentar

Jeg tror uansett at den 'store' pakken blir den mest vanlige. Var vel snakk om at Microsoft i første runde skulle lage 80% av den og 20% av core for salg.

Det er jo ekstremt mye for pengene å velge den 'store', men som noen her nevnte så henvender kanskje pakkene seg til to forskjellige kjøpegrupper. De som ikke er interessert i Live har vel f.eks. ikke all verdens behov for harddisk.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
HEI!!

Jeg jobber i Spaceworld og lurer litt på hva folk er intressert i når det gjelder Xbox360....

Skal ta inn en del av disse nå slik at de er klar til 2.desember......men lurer på hva folk vil ha??

Bare maskinen eller hele pakka med harddisk og trålåse kontrollere osv.....??

:roll:

Tror dere hadde valgt lurt ved å ta inn flest av den med mest innhold. Som mange sier, vil det være billigere å kjøpe den, istedenfor å kjøpe Core og attpåtil mere tilbehør.

25046_LRG.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...