nord Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ser at tilbudet på netshops 1559 pc enda er på åpent.. hvordan er ytelsen på den om jeg øker minnet til 1024mb? vil denne takle dagens spill og krevende oppgaver? Endret 6. oktober 2005 av nord Lenke til kommentar
Scave Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Driver å vurderer å kjøpe den selv med 2Ghz og 1024. Regner med at denne klarer alle dagens spill greit. 6600 skal være et av de bedre grafikkortene. Er en tråd om 1559 fra før på forumet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=472636 Lenke til kommentar
tha78 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ser at tilbudet på netshops 1559 pc enda er på tilbud..hvordan er ytelsen på den om jeg øker minnet til 1024mb? vil denne takle dagens spill og krevende oppgaver? Hei. Jeg er selv eier av en 1559. OK fornøyd. Pc'en virker litt plastikk aktig og litt skjør. Den støyer litt ettersom viften settes i gang etter ca 20min uten å bruke den i heletatt. Jeg er selv student og har med meg den på skolen. Noen ganger er det faktigs flaut når den jevla vifta setter igang i et stille klasserom. Men pc'en er suveren ellers når det gjelder spill. Spiller BF2 ,SWAT4 osv. på nesten full detaljer uten lags. Scorer Ca. 5500 på 3d Mark 03. Og pc'en har mxm støtte(mulighet for bytting av grafikkort). Batteri tiden varierer mellom 1-2.5 timer ettersom du kan skru av strømsparingsfunksjon på grafikkortet. PC er jo ganske bra til en pris under 11000 kr. Velg 1024 ram og Dothan prosessoren hvis du skal spille en del. Jeg valgte uten OS og brukte heller pengene på extra RAM. Terningkast 4 fra meg. Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 ser at tilbudet på netshops 1559 pc enda er på tilbud..hvordan er ytelsen på den om jeg øker minnet til 1024mb? vil denne takle dagens spill og krevende oppgaver? Hei. Jeg er selv eier av en 1559. OK fornøyd. Pc'en virker litt plastikk aktig og litt skjør. Den støyer litt ettersom viften settes i gang etter ca 20min uten å bruke den i heletatt. Jeg er selv student og har med meg den på skolen. Noen ganger er det faktigs flaut når den jevla vifta setter igang i et stille klasserom. Men pc'en er suveren ellers når det gjelder spill. Spiller BF2 ,SWAT4 osv. på nesten full detaljer uten lags. Scorer Ca. 5500 på 3d Mark 03. Og pc'en har mxm støtte(mulighet for bytting av grafikkort). Batteri tiden varierer mellom 1-2.5 timer ettersom du kan skru av strømsparingsfunksjon på grafikkortet. PC er jo ganske bra til en pris under 11000 kr. Velg 1024 ram og Dothan prosessoren hvis du skal spille en del. Jeg valgte uten OS og brukte heller pengene på extra RAM. Terningkast 4 fra meg. hehe, tror ikke støyet er et voldsomt tema akkurat nå. -hvordan endringer har du gjort på oppsettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå