Bear^ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Men vis det er så få som leser sticky, hva er da vitsen med å klistre denne som en Dessuten ser jeg ikke så alt for mange som poster mapping spørsmål her, noen som indikerer på at folk faktisk finner frem til kildene bare de gidder å lete i 2 sekunder. Men hvor hører slike tråder hjemme da kan man spørre, her eller i HL forumet? For mer eller mindre all basisen til CS mapping er identisk med HL mapping. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 CS mapping og HL mapping er helt lik ja. Skulle hatt en generell mapping del. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 nå er guiden skrevet spesifikt for CS..(og CS er det mest spilt Hl moddet..) og da må folk være smarte nok til å kunne forandre litt på ting..noe som skjer relativt skjeldent.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 nå er guiden skrevet spesifikt for CS..(og CS er det mest spilt Hl moddet..) og da må folk være smarte nok til å kunne forandre litt på ting..noe som skjer relativt skjeldent.. 5002731[/snapback] CS er et mod til HL og derfor deler den utrolig mye med HL. Når det kommer til basisen, oppsette og det generelle med CS mapping (entiteter, brush, brushbased entitys etc) så er det identisk og ettersom jeg har lest er dette en guid for nybegynnere av Hammer og det er derfor ingen forskjell mellom CS og HL på dette stadie. Og i 1.6 er forskjellen mellom HL og CS utrolig små. Er flere av dem når det kommer til forskjellen mellom CS:S og HL2 mapping. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 ja. det er helt identiske helt til det kommer til den delen med å velge .fgd osv. men resten er 100% identisk Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva skjedde med de_middleages Raistlin ? Lenke til kommentar
anderzon2k Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har lest denne guiden og lurer på åssen jeg kan edite f.eks vanlige maps... Går dette. En ting er åssen man gjør om mappet til en BSP fil, men hvordan gjøre om et eksisterende map for å redigere det i HAMMER? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nice guide, krever litt for å forstå det som står. men jeg får til det som er meningen Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Detter er til 1.5 og 1.6 ikkje sant? ikkje til CS:S Lenke til kommentar
PreaTox Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 når jeg starter mappen så får jeg ikke opp kniven? kan noen si meg hvorfor eller hvordan jeg klarer det? Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) etter at jeg har laga mapet så funker det for meg, men hvis noen andre skal joine så kommer det opp , could't open de_village.wad ?? Endret 24. februar 2008 av thaLapp Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 bra guide:D etter at jeg har laga mapet så funker det for meg, men hvis noen andre skal joine så kommer det opp , could't open de_village.wad ?? du må legge de_village.wad i cstrike mappa om det er dedicated eller hva du nå en bruker:_D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå