HoaXed Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Heisann.. Jeg har en D-Link 624+ her hjemme og lurte på om det var mulig å øke signalstyrken på den? Har hørt noe snakk om at dette er mulig på en del AP. Men hvordan gjør man det? Og fungerer denne d-linken til peer-peer mellom to AP (Trådløs Bro) Takker for svar Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 dl-624+ har jeg ikke finni noe måte og få den til og sende bedre, den kan heller ikke settes i client mode, eller wds. det er nesten bare wrt54g og wrt54gs og asus wl500g som kan øke mwatt på så den sender lengre. Lenke til kommentar
XeNoMoRpH Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kjenner selv til firmware hacks til DWL-900AP+ og DI-614+, men vet ikke om noe til 624+, mulig disse sidene kan hjelpe: DWL-900AP+ DI-614+ Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Bør kun den ene av AP'ene støtte bridging? elller begge Isåfall, hvilken d-link'er støtter bridging.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå