mcgroven Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Oppfølgere som kommer kjappere enn et normalt svangerskap bør man være skeptisk til. Denne tidlige fødselen ser heldigvis ut til å få et lykkelig utfall. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Oh jeee!! Dette spillet dumper i postkassa mi i morra, det blir bra og gleder meg til å kicke litt nazi rompe nok en gang Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det ser bra ut på bildene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det ser bra ut på bildene Test demoen så for du ett bedre innblikk Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Åssen har dere klart å gi dette spillet 9/10 i grafikk? Er vel ikke akkurat det grafikse dette spillet stiller hardest ut på. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Åssen har dere klart å gi dette spillet 9/10 i grafikk? Er vel ikke akkurat det grafikse dette spillet stiller hardest ut på. Når jeg bedømmer grafikk veier ofte det kunstneriske vel så tungt som det tekniske. Bakgrunnen for karakteren 9/10 for grafikk finner du begrunnet i omtalen. Endret 6. oktober 2005 av mcgroven Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Noen flere som fikk EIB i posten i dag Sitter å installere den vakre DVD-plata no, elsker CDON Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det ser bra ut på bildene Test demoen så for du ett bedre innblikk Hvor ligger demoen? Link? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 håper virkelig Ai'n har blitt forbedra etter demo'n for den var noe av det dårligste jeg har sett på ÅR.. minte meg veldig om Ai'n på SOF2, de setter seg fast i alt, går nesten aldrig dit du ber dem, noe ganger rører de seg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skal spille spillet no på det vanskeligste, noe som er anbefalt om man liker utfordring Tror jammen eg bestiller FEAR fra CDON også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det ser bra ut på bildene Test demoen så for du ett bedre innblikk Hvor ligger demoen? Link? Linker Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Åssen har dere klart å gi dette spillet 9/10 i grafikk? Er vel ikke akkurat det grafikse dette spillet stiller hardest ut på. Grafikse? Stille hardest? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Er dette oppfølgeren?? ser ikke ut som noe er gjort med grafikken ihvertfall Er vist kun AI det er gjort noe med. Og historien. Endret 6. oktober 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er dette oppfølgeren?? ser ikke ut som noe er gjort med grafikken ihvertfall Er vist kun AI det er gjort noe med. Og historien. Tja veit ikkje om vi kan kalle det oppfølger, som nemnt i anmeldelsen så tolkes det som en utvidelsepakke.Eg ville også ha tolket det slik, men det er altså ett eget spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har fått spillt en del EIA nå, og eg ser ihvertfall forbedring i AI. No skal det sies at eg er på 3/4 brett så har tro på at det vil bli ein del vanskeligere etterhvert Man kan faktisk ende opp med å snu slagmarken opp ned Fienden reagerer bedre på dine avgjørelser, og brettene virker mere åpne og tilbyre med frihet til å utføre actions, liker det indeed. Spiller på det vanskeligste som er tilgjengelig, anbefaler andre å gjøre det også Og humoren er på topp!! Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 På multiplayeren, er det virkeleg co-op mp på PC versjonen òg!? Visst so... My god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg