834HF42F242 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg begynner å bli temmelig lei av at viften kjører på fullt hele tiden. I det jeg starter maskinen, går viften for fullt det første sekundet, og så blir det stille. Men i det Windows laster, går den for fullt igjen, og etter det er det konstant. Mener den ikke var slik de første ukene. Formaterte også, for en måned siden, men det hjalp ikke. CPU-hastigheten regulerer seg etter load, og den ligger på rundt 700 Mhz ved idle. Men det hjelper heller ikke. Viften går for fullt. I bios eksisterer det NULL valgmuligheter, og jeg har enda ikke lykkes i å finne et program som kan vise viftehastigheter på denne maskinen, eller la meg kontrollere dem. Noen tips? Lenke til kommentar
jam Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvordan bruker du PCen? Sitter du med den på fanget eller står den på fast under lag? Har du sjekket luftinntak/uttak til kjølinga og eventuelt blåst disse reine for støv? Har du sjekket om det finnes en nyere BIOS til maskinen din? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvilken modell av Pavilion er det snakk om her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå