p@ge Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 http://programmer.no/art.php?artikkelid=19733 Lenke til kommentar
iqsentralen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ai ai ai.. det må skaffes.. Lenke til kommentar
iqsentralen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Oi oi oi.. noen som vet om noen metoder for unngå windows genuine Check? har litt problemer med den.. på en måte.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Oi oi oi.. noen som vet om noen metoder for unngå windows genuine Check? har litt problemer med den.. på en måte.. prøv e-mailen jeg har send til deg, (@gmail ) lykke til Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 får ikke msconfig til og virke i start-lim inn msconfig kjør. må våre en feil her Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 får ikke msconfig til og virke i start-lim inn msconfig kjør. må våre en feil her hva mener du med " i start-lim " Lenke til kommentar
iqsentralen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 mener vel "kjør"?? tror det ikke er noe "lim inn" på startmenyen.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke så rart du ikke får det til å funke ved å skrive msconfig kjør egentlig. for å få det til å funke gjør du dette: For Windows 2000. kopier msconfig hit: C:\Winnt\System32. Lim den inn her. For Windows XP: kopier msconfig hit: C:\Windows\System32. Lim den inn her. Lykke til. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke så rart du ikke får det til å funke ved å skrive msconfig kjør egentlig. for å få det til å funke gjør du dette: For Windows 2000. kopier msconfig hit: C:\Winnt\System32. Lim den inn her. For Windows XP: kopier msconfig hit: C:\Windows\System32. Lim den inn her. Lykke til. For Windows XP: kopier msconfig hit: C:\Windows\System32. Lim den inn her takker for den. jeg gjorde denne feilen. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke så rart du ikke får det til å funke ved å skrive msconfig kjør egentlig. for å få det til å funke gjør du dette: For Windows 2000. kopier msconfig hit: C:\Winnt\System32. Lim den inn her. For Windows XP: kopier msconfig hit: C:\Windows\System32. Lim den inn her. Lykke til. jeg selv skriver bare msconfig i kjør ( Windows XP ) men du kan gjør følgende hvis den er corrupt: Extract a New Copy of Msconfig.exe Open a command prompt window. Insert your XP CD into the drive and enter the following command: EXPAND -R X:\I386\MSCONFIG.EX_Z:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\BINARIES lykke til Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gaggen: Er du helt sikker på at den da ikke ligger i C:\Windows\System32 den msconfig.exe fila da? i Windows 2000 må du iallefall gjøre det på denne måten. Hvis ikke funker det ikke. Man kan jo seff åpne MSCONFIG.exe fila om man har den på maskina, men for å kunne skrive msconfig i kjør må man kopiere den over til C:\Winnt\System32. Har selv gjort denne tabben i Windows 2000. Men nå funker det helt fint. Kan tenke meg at på neste eller den neste etter der versjonen av AutoPatcher for Windows har med den nye msconfig versjonen. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Er ikke så rart du ikke får det til å funke ved å skrive msconfig kjør egentlig. for å få det til å funke gjør du dette: For Windows 2000. kopier msconfig hit: C:\Winnt\System32. Lim den inn her. For Windows XP: kopier msconfig hit: C:\Windows\System32. Lim den inn her. Lykke til. jeg selv skriver bare msconfig i kjør ( Windows XP ) men du kan gjør følgende hvis den er corrupt: Extract a New Copy of Msconfig.exe Open a command prompt window. Insert your XP CD into the drive and enter the following command: EXPAND -R X:\I386\MSCONFIG.EX_Z:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\BINARIES lykke til fungerte dårlig prøver noe anet kjører foresten xp pro Endret 6. oktober 2005 av kvase Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hvorfor skal fila være korrypt da gaggen. Den som jeg lasta ned var ikke korrypt iallefall. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 prøv e-mailen jeg har send til deg, (@gmail ) lykke til Jeg liker også å få E-Post *hint, hint* Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Gaggen: Er du helt sikker på at den da ikke ligger i C:\Windows\System32 den msconfig.exe fila da? i Windows 2000 må du iallefall gjøre det på denne måten. Hvis ikke funker det ikke. Man kan jo seff åpne MSCONFIG.exe fila om man har den på maskina, men for å kunne skrive msconfig i kjør må man kopiere den over til C:\Winnt\System32.Har selv gjort denne tabben i Windows 2000. Men nå funker det helt fint. Kan tenke meg at på neste eller den neste etter der versjonen av AutoPatcher for Windows har med den nye msconfig versjonen. Wil, den ligger helt sikkert på den plassen, men jeg bruker alltid den som kjør>msconfig har aldri kopiert noenting selv til C:\Winnt\System32. bruker XP-home OEM. for å bruke den nye msconfig, må du kanskje starte maskinen på nytt. lykke til Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 For meg ser dette i grunn ikke ut som annet enn en samling snarveier til allerede eksisterende funksjoner, så i steden for å skrive feks Winver, cmd eller ipconfig i kjør feltet starter man msconfig og kjører det derfra... Stemmer det, eller har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 For meg ser dette i grunn ikke ut som annet enn en samling snarveier til allerede eksisterende funksjoner, så i steden for å skrive feks Winver, cmd eller ipconfig i kjør feltet starter man msconfig og kjører det derfra...Stemmer det, eller har jeg gått glipp av noe her? sjekkt å ha Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 skal se om jeg får sett på den i XP senere. gidder ikke å gjøre det nå for da må jeg restarte . Det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
iqsentralen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Oi oi oi.. noen som vet om noen metoder for unngå windows genuine Check? har litt problemer med den.. på en måte.. prøv e-mailen jeg har send til deg, (@gmail ) lykke til danke! det funka på den andre mailadressa, men jeg har engelsk xp-pro.. og da funker ikke norsk v. av den her. jaja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå