Gå til innhold

Bør nettsjekkere straffes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Goophy, nå må vi være seriøs her. Noe du tydeligvis ikke er. Barn skal ikke straffes. Hvorfor skal de det da?

Men jeg lurer også på en ting i denne sammenhenngen.

Jeg chatter endel, Har chatta i flere år på MSN Chatten, helt til den, ja ble lagt ned pga pedofili. Dette var kjipt for MSN Chatten var grei å ha. Finner gode venner og sånn.

Men, hvor gammel er man når man kan bli anmeldt for nettsjekking av unge jenter på nett da?

20, 25,30,35 osv?

Ingen som har sagt noe om det.

Selv sier jeg aldri hvor jeg bor, eller hvor gammel jeg er. Ser ikke noe hensikt i det.

Jeg synes at Foreldrene skal logge chattesamtalene til barna sine. et program for dette er jo MSN Plus, denne logger samtalene. Det man også bør gjøre i samme slengen er å sette passord sånn at man ikke kan slå av loggingen igjen.

Man ser ikke hva man har skrevet på msn, på routeren. Den som tror det har kommet litt ute på viddene.

Routeren logger mye annet som: Nettsøk, trafikk, hvem som har kobla seg opp osv.

Jeg spurte i en annen post her for ikke så lenge siden om hvorfor noen menn og damer holder på med sånn pedofili ting. De tjener jo ingenting på det.

Eneste de gjør er å ødelegge livet for barna og foreldrene deres. Det er nok kjipt.

Lenke til kommentar
Goophy, nå må vi være seriøs her. Noe du tydeligvis ikke er. Barn skal ikke straffes. Hvorfor skal de det da?

han er nok seriøs og eneste han gjør er å snu en del av problemstilling, nemlig barn som lyver på alderen slik at man tror de er "lovlige" mens de ikke er det.

Jeg spurte i en annen post her for ikke så lenge siden om hvorfor noen menn og damer holder på med sånn pedofili ting. De tjener jo ingenting på det.

Eneste de gjør er å ødelegge livet for barna og foreldrene deres. Det er nok kjipt.

Hvis du tror at pedofile holder på med det de gjør for å tjene på det så har du missforstått noe, hvorfor har vi sex? hvorfor kysser vi? hvorfor er det ikke forbudt å kysse folk som er yngre enn seg selv?

jeg forsvarer ikke pedofile, men en må også se på grunnene til at folk er det, og ikke bare handlingene

Endret av Lufen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...