venbus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 se www.praerein-racing.com tintorerra med 150 hk rekke 6 med 150 hk den gule er en bella arrow 14 med 75 hk mariner.. her er det flere bilder....... Lenke til kommentar
above Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fytti svarte så nice. Er det dine båter? Har selv en bella arrow skjønner du.. Lenke til kommentar
venbus Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 halla. jo da , tintorerra'n har jeg enda. bella'n har jeg solgt.. bella'n var med paa tv2 til og med. da den drog opp kristin krohn devold paa wakeboard. hun er altsaa forsvars ministeren i norge naa. Lenke til kommentar
above Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Rått Legg meg til på msn da.. adressen finner du i profilen Lenke til kommentar
s_andre Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 må roe dere nå...er ikke det feteste jeg har sett.bør vurdere ny motor på tintorerraen,sette en xr-2 motor på den så du virkli får den til å gå...vil tippe den går rund 55knop nå??vil ikke anbefale bella arow kjenner folk som har knust bunnen på slike er ikke di mest solide båtene som er å få tak i,vil anbefale å ha 60hk på bellaene,de vill ikke gå fortere uansett hva dere setter på den,hva gikk den med 75hk?vill tippe 45knop Lenke til kommentar
venbus Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 seff skulle jeg hatt en 225 hk eller noe slikt. men det koster mere enn jeg betalte for båt inkl motor. jeg ga 45 lapper fror alt. bellaen er solgt. jeg kjøpte motoren bare fordi at jeg kom over den for 6 lapper. viss ikke ville jeg kjøpt en mindre. den jikk 43 knop. og tintorerra'n går 52 med 150 hk billige leker Lenke til kommentar
s_andre Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hvilket utstyr har du på tintorerraen??nosescone,trimtank,stålpropell,fotgass hydraulisk styring,powertrim?? Lenke til kommentar
venbus Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 er det noen som har en 200 hk eller 225 hk paahengsmotor til meg da.... det er vel paa tide aa oppgradere tintoreraen litt. det er hyd styring, overflate rustfri propell,fotgass, powertrim osv jah... kul aa hoppe paa store baarer..... si ifra viss noen har en gunstig motor til en fin pris dah.... det er en del bilder paa www.praerien-racing.com... se paa vegards prosjekter osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå