Dux ducis Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er jo ikke akkurat livsnødvendig å kjøre forbi noen da. 8345581[/snapback] Vis det er ei gammel kjerring som ligger i 70km/t i 80 sone så kjører du jo så klart forbi ho. Hadde du liggi og putra bak ho du da? Et forslag til deg: Dra deg på Gatebiltreff 11-13 Mai, også får du spørre om du får sitte på med en bil der:P Og kjenne TURBON slå inn er digg:P Et spørsmål: Har du noen gang sittipå/kjørt i over 200km/t i 80 sone? 8346051[/snapback] Hehe.. akkurat det trenger man ikke turbo til. Skal ikke så alt mye til for å dra opp i 200 km/t. (Eller 190 i 60-sona, hi hi ) Noen som sier seg uenig i det jeg skrev om firehjulsdrift? Noen poster opp.. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Noen som sier seg uenig i det jeg skrev om firehjulsdrift? Noen poster opp.. 8351258[/snapback] Ja, Subaru har også bra 4-hjulstrekk, selv om de bruker viskosediffbrems isteden for mekanisk sperre (quattro) Hva er bedre enn permanent 4-hjulstrekk om vinteren? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 beltedrift er bedre 8352794[/snapback] av hvilke hjul Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 da vil jeg påstå permanent firehjulstrekk med tre manuelle sperrer er bedre. Og da tenker jeg ikke på visko/torsen "sperrer", men fysisk låsing av alle tre differensialene Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 da vil jeg påstå permanent firehjulstrekk med tre manuelle sperrer er bedre. Og da tenker jeg ikke på visko/torsen "sperrer", men fysisk låsing av alle tre differensialene 8353181[/snapback] Litt OT her, men har et lite spørsmål. Har en 4wd Corolla, med permanent firehjulstrekk (AE95, stasjonsvogn). Det jeg lurer på er egentlig diffsperren på denne, har altså en bryter jeg drar ut nedenfor rattet, påskrevet "diff lock". Hvilke(n) differensial er det jeg låser med denne bryteren? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Litt tipping her, men kanskje diffen på bakakselen? Er det ikke slik med Audi sin quattro? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Noen som sier seg uenig i det jeg skrev om firehjulsdrift? Noen poster opp.. 8351258[/snapback] Ja, Subaru har også bra 4-hjulstrekk, selv om de bruker viskosediffbrems isteden for mekanisk sperre (quattro) Hva er bedre enn permanent 4-hjulstrekk om vinteren? 8352741[/snapback] Tja.. si for eksempel firhjulstrekk på biler hvor du kan manuelt låse diffene? Det er bedre med sperre. Mitsubishi Pajero f.eks. Lavgir og sperrer på alle hjula. De fleste nymotens permanente har vel neppe noe særlig til sperrer. Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 For helvete. Skriv norsk! Og hver så snill å ikke ødelegge to så fine biler. 8297629[/snapback] har ikke penger til å kjøpe meg noe japansk kvalitets bakhjulstrekker. 8305067[/snapback] si en bil en Japsebil som har bedre kvalitet og går bedre å ligger bedre i svingene enn en BMW ///M5 E34 då og er i samme prisklasse Lenke til kommentar
simenist Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ja fan heller-- ikkje gøy me bil uten turbo:Ø Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 men en ting det er mye morsomere med en bmw som har bakhjuls drift en en audi som har FF det går jo ikke ann og leike med nesten selv om du har den "monster spreke 1.8T" nei må nokk ha en bmw trur jeg der detter heller ikke framstilinga sammen. Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ah, denne tråden ja. Moro å lese hva man har klart å lire av seg for mange år siden... Jeg har forresten ikke sett noe til kasey. Eller noen omega3000 eller rød e30 som har "driftet" i trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå