Breivik. Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei. Var på sesjon i forrige veke. Kom til å tenke på den kunnskapstesten/iq-testen. Sjølv fekk eg 7 av 9. Kva er snittet? Og kva fekk du? - Jan Erik Lenke til kommentar
Peri Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fikk 6 og 7, da sa de at det var over snittet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva slags skala er dette ? Hvor mange i IQ er 6 for eksempel? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva slags skala er dette ? Hvor mange i IQ er 6 for eksempel? Uten at jeg vet noe om det, så er det sikkert slik at høyere score betyr at du har mye kunnskap. Mye kunnskap kan ikke "oversettes" direkte til en IQ skala. For å måle IQ bruker man rene IQ-tester. Om man gjør det dårlig på IQ-tester, kan man jo likevel sitte på mye kunnskap. Men uansett, hadde ikke denne passet bedre et annet sted? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Feil forum. Prøv "Off topic->Off topic" eller "Off topic->Annet" Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 3.5 for gutter og 6 for jenter tror jeg snittet var på min gruppe. Though, jeg fikk nesten summen av begge snitt. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Skryte skryte. Jeg skal ikke si hva jeg fikk, men jeg har veldig lyst. Men skjønner ikke hva poenget med denne tråden. Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) 9 på iq, syn, hørsel ect. Endret 6. oktober 2005 av RagnarDanneskjold Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 En IQ test som tas under sesjonen har tross alt ikke så mye å gjøre med dette forumet, regner ikke med at tallene her brukes til noe fornuftig akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg