shanizar Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Planlegger å bygge en ny maskin som skal stå på soverommet og brukes som tv-opptaker og maskin til min bedre halvdel. Et viktig moment er at den skal være stille, men vil likevel satse på luftkjøling. Dette er det foreløpige oppsettet, men trenger en cpu-kjøler og muligens en skjermkort-kjøler (vet ikke hvor mye dette skjermkortet støyer). noen forslag? oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=19731. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ThermalTake Hammer525 pluss en stillegående 80mm vifte, eller ThermalTake Big Typhoon. disse finner du på shg.no Edit: Du burde kjøpe med en Zalman VF700-CU, den passer til skjermkortet ditt Endret 6. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 men vil en big typhoon passe i dette kabinettet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 men vil en big typhoon passe i dette kabinettet? Artiv cooling t2 18 (W) x 43.5 (H) x 46 (D) cm tT Big Thypoon 122 mm (Width) 122 mm (Depth) 103 mm (Hight) Så ja den vil passe Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 forstår at jeg får den inn, men uten noe hull i sidedøren, vil den "få nok luft" en annen poster her sa at i hans kabinett som var 22cm bredt hadde han veldig liten klaring... beste hadde vært hvis noen med dette kabinettet kunne funnet ut hvor god plass det egentlig er til en kjøler. Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg tror nok denne vil være veldig god på laveste hastighet: Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312473&cks=PRL Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du burde kjøpe med en Zalman VF700-CU, den passer til skjermkortet ditt Jeg hadde heller kjøpt Thermaltake Schooner. Den er lydløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå