phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Om den kontursagen: "Kontursag, 85 W For kurvesaging og bearbeiding av myke treslag, pleksiglass etc. Perfekt for båtbyggeren, modellbyggeren, håndverkeren etc." så den funker nok fint for plexi og tre men heller værre for metall. Har brukt en sånnn på skolen, og bladet knekker veldig lett selvom det bare var tre jeg sagde. Og når det gjelder den ekstremt nice P'en din, du kunne vel ikke lage en guide til den? har lyst på en selv på kabinettet mitt. en p det også bare en annen font. Keep up teh good work! Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 hei igjen noen som vet hvor jeg kan få tak i 5mm UV dioder? helst litt rimelig og har lett litt på elfa men finner det ikke... Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hei igjen noen som vet hvor jeg kan få tak i 5mm UV dioder? helst litt rimelig og har lett litt på elfa men finner det ikke... Petter 5160123[/snapback] De eneste jeg fant: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...505VUV&mcat=c64 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5548 Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 hei igjen nå har det stått litt stille her i denne worklogen... men nå har jeg bestemt meg for å fortsette for fullt. Lurte en stund på om jeg skulle begynne på å bygge et helt nytt kabinett, men jeg skjønte at dette måtte være nøye planlagt osv. det som var pointet med denne posten var å vise dere noen grovskisser av sidedør,topp og front. front: (tegnet for en stund siden) topp: (det "rutete" er grillnetting) side: (det er grovskisse, det store vinduet blir sånn tror jeg..) I morgen kommer kanskje bilde av logo jeg holder på med logo er: peaTy PS: legg merke til navnet, det er endret Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Finfint der der Du forandrer på vinduet ja, har du ikke gjort det en gang før og? men blir bra nå nei du må gjøre ferdig denne før du begynner på et nytt et! Stå på! Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Finfint der der Du forandrer på vinduet ja, har du ikke gjort det en gang før og? men blir bra nå nei du må gjøre ferdig denne før du begynner på et nytt et! Stå på! 5198315[/snapback] Ja fant ut det - hehe ja jeg forandrer på vinduet fordi jeg skal gjøre noe som er mye kulere der enn slik det er nå. men det er en hemmelighet=> vent og se.. ja og forresten, noen meninger om tegningene? (tenker på design) Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Finfint der der Du forandrer på vinduet ja, har du ikke gjort det en gang før og? men blir bra nå nei du må gjøre ferdig denne før du begynner på et nytt et! Stå på! 5198315[/snapback] Ja fant ut det - hehe ja jeg forandrer på vinduet fordi jeg skal gjøre noe som er mye kulere der enn slik det er nå. men det er en hemmelighet=> vent og se.. ja og forresten, noen meninger om tegningene? (tenker på design) Petter 5198362[/snapback] Hemmeligheter (vente i spenning) Designet ser kult ut! Liker personlig at folk bruker netting, blir drit phett i de aller fleste tilfeller, vertfall her Øyivnd Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Tegningene var digg de Like bra som når du sendte de til meg på msn Ikke så veldig mye å komentere da, stå på sier jeg bare. Hvordan skal du gjøre det med logo da? Gravere eller kutte ut? Lenke til kommentar
chase Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Tegningene var digg de Like bra som når du sendte de til meg på msn Ikke så veldig mye å komentere da, stå på sier jeg bare. Hvordan skal du gjøre det med logo da? Gravere eller kutte ut? 5198675[/snapback] hei igjen jeg tenker jeg skal kanskje kutte ut noe i metall og plexi bak eller få til noe vill gravering men som jeg sa i går; her er skisse til logo : peaTy litt vanskelig å ta bilder av den men dere ser hva ideen er. noen kommentarer? Petter Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 pen logo, men tror ikke den står helt i stil med resten av kabinettet, det er liksom for "clean" for den logoen (det burde du ta som et komplimang) Lenke til kommentar
chase Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 ja greit at du synes det , men synes du noe er feil stil elns kan du gjerne komme med forslag til endringer eller ideer:) Petter Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 den y'en på slutten passer liksom ikke med de andre bokstavene eller den über-fete p'en du har på siden av kabbinettet, lag den i samme stil som de andre bokstavene eller noe slikt;) det er ihvertfall min mening;) Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 den y'en på slutten passer liksom ikke med de andre bokstavene eller den über-fete p'en du har på siden av kabbinettet, lag den i samme stil som de andre bokstavene eller noe slikt;) det er ihvertfall min mening;) 5203238[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
chase Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 den y'en på slutten passer liksom ikke med de andre bokstavene eller den über-fete p'en du har på siden av kabbinettet, lag den i samme stil som de andre bokstavene eller noe slikt;) det er ihvertfall min mening;) 5203238[/snapback] ahh kk sjønner skal se om jeg får laget en ny i morgen.. kom på en ide nå med y'en nå synes dere jeg skal skrive peaTy eller PeaTy? tusen takk for gode tilbakemeldinger Petter Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 PeaTy med den øvre streken av t'en over e,a og y Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Så veldig digg ut den der Stå på denne skulle du vel skjære ut da? Lenke til kommentar
chase Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 PeaTy med den øvre streken av t'en over e,a og y 5203327[/snapback] TUSEN TAKK for den... kommer flere skisser i morgen Petter Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 np, skjekk ut min work logg da , har ikke kommet så langt , men se på skissene på de første sidene og kom med noen tilbake meldinger;) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Veldig pent chase..Nice. Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 hei igjen nå har jeg laget 2 nye skisser...av hvordan jeg så det for meg.. nr. 1: nr. 2: nr 2 er min favoritt..hvis noen har lyst å lage disse i photoshop, slik at de blir helt nøyaktig, så hadde det vært veldig fint hvis dere gjorde det.. Og hvis dere har noen forslag til logo, så kom med de! kanskje det blir den standard logo pollen.. Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå