chase Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Helt vanvittig prosjekt dette! Stå på! Uff, nå må jeg se å få satt i gang ett eget case-mod prosjekt! Takk for motivasjonen, og lykke til videre! 7611683[/snapback] Nok en gang takk Ja, det er bare å komme igang, legg ut loggen her på forumet da vel! Petter Lenke til kommentar
daim Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dette er et veldig bra gjennomført prosjekt hittil! har fådd bra inspirasjon og mange ideer til prosjekte mitt! koster det mye i frakt fra http://www.frozencpu.com/ ? Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Dette er et veldig bra gjennomført prosjekt hittil! har fådd bra inspirasjon og mange ideer til prosjekte mitt! koster det mye i frakt fra http://www.frozencpu.com/ ? 7622248[/snapback] Takker daim, tror ikke det er så veldig mye i frakt fra frozen.. Petter Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når jeg kjøpte noen SATA kabler fra Frozencpu.com kom frakten på ca. 70,- NOK Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Når jeg kjøpte noen SATA kabler fra Frozencpu.com kom frakten på ca. 70,- NOK 7627390[/snapback] Det er jo mindre enn de fleste butikker her i Norge, hvor lang tid tok det før varene var kommet da? Petter Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Husker ikke eksakt hvor lang tid det tok, men tror det var mellom 5-10 dager inkl. helg. Det gikk fortere enn det som stod spesifisert når jeg la inn bestillingen. Lenke til kommentar
chase Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Husker ikke eksakt hvor lang tid det tok, men tror det var mellom 5-10 dager inkl. helg.Det gikk fortere enn det som stod spesifisert når jeg la inn bestillingen. 7629663[/snapback] Hm, det skal jeg huske til senere, det vil si at det går an å handle noe derfra, uten at det koster hele verden.. Petter Lenke til kommentar
strexx Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 den plata du har laget,( må innrømme at jeg ikke har lest noen post hvor det står hvordan du har gjort dette) noe du gjør for andre her på forumet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ta deg en titt på wizdforums.co.uk, står litt mer om det der Lenke til kommentar
torslo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 du kan tinga dine noen update i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 du kan tinga dine noen update i nærmeste framtid? 7759990[/snapback] Får håpe det, er litt i gang med slangene til vannkjølingen, mangler bare noen nipler, og et ombyggingssett til VGA-kortet så er vi på gli Har bare skjermkortet igjen egentlig.. Så er det å få plass alle småting, brønnene må gjøres ferdig. Har funnet ut at jeg tar lakkering til sommeren, bedre forhold da.. Kommer til å lakkere nå slik at det er riktig farge, men ikke speilblank eller noe enda Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Da har jeg en gladmelding: Ny Update! Petter Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Steike, dette oser det kvalitet og perfeksjonisme av.Skitkult å se hva du får til, stå på Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Herlig! Likte spesielt godt at det ikke var hundre slanger til vannkjølingen, men at de av de få som var der var alle som gikk i samme retning stripset sammen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dette blir jo bare bedre og bedre peaty... Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Steike, dette oser det kvalitet og perfeksjonisme av.Skitkult å se hva du får til, stå på 7965196[/snapback] Takk skal du ha, jeg liker ordtaket: If somethings worth doing, its worth doing right Herlig! Likte spesielt godt at det ikke var hundre slanger til vannkjølingen, men at de av de få som var der var alle som gikk i samme retning stripset sammen 7967219[/snapback] Hehe, takker, som du ser er ikke stripsene tighte engang.. det var bare litt testing på gang.. Dette blir jo bare bedre og bedre peaty... 7967490[/snapback] Takker nok en gang Klekkus Petter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nydelig, men skal du gjøre noe med vinduet? Kanskje lime på en tynn aluminumsplate på den delen av vinduet som viser CD/HDD-racket? Kunne sparkla og lakkert over det. Og har du tenkt til å gjøre noe spesielt med radiatoren? Feste nicket ditt eller den P-en på toppen av den? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vakkert Blåser viftene i bunn luft inn eller ut? Støvfilter i så fall? Mulig du kan få litt problemer med flow om du ikke er petimetrisk nøye på renhold om de suger inn. Uansett, flott jobbet, helheten er blitt veldig bra. Lenke til kommentar
chase Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Nydelig, men skal du gjøre noe med vinduet? Kanskje lime på en tynn aluminumsplate på den delen av vinduet som viser CD/HDD-racket? Kunne sparkla og lakkert over det. Og har du tenkt til å gjøre noe spesielt med radiatoren? Feste nicket ditt eller den P-en på toppen av den? 7972251[/snapback] Takk, nei, på dette punktet vil jeg ikke gjøre noe med vinduet, kanskje senere. Får se hva jeg gjør, fokuserer mest på det praktiske nå, pynt kommer etterpå. Vakkert Blåser viftene i bunn luft inn eller ut? Støvfilter i så fall? Mulig du kan få litt problemer med flow om du ikke er petimetrisk nøye på renhold om de suger inn. Uansett, flott jobbet, helheten er blitt veldig bra. 7973988[/snapback] Takk til deg også De skal suge inn luft, men dette kan jo endres. Har funnet en type netting jeg skal bruke til filter. Petimetrisk betyr? Skal uansett bruke støvfilter på alle vifter som suger inn. Takker for ros, deilig å høre, lønn for strevet Petter Endret 20. februar 2007 av chase Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ser ikke helt poenget med støvfilter på viftene i bakkant som blåser ut luft da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå