Mortings Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 merkelig.. for jeg var der, og da hadde de ikkeno fin sparkel! Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kansje ikke noe som heter ''fin sparkel'' kansje du har snakket med en n00b? hehe, bilXtra har sparkel i bøtter og spann, alt fra helt ordinær til glassfibersparkel. Vi har en som heter Micro, den er rå å jobbe med, snakker erfaringsmessig. mvh Arne Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 er litt for seint nå, for har sparklet allerede kjøpte meg sparkel på en sånn malebutikk.. Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Har drevet litt med polering og lakkering i det siste, toppen nærmer seg ferdig nå, har lyst å gjøre ferdig hver del for seg, slik at jeg kan si at jeg er ferdig med hver av delene, få unna alt småplukket med andre ord. Skal jobbe litt mer med toppen i morgen (mandag), dere får ikke noen bilder nå Bilder og slikt kommer når toppen er helt ferdig Liten skriftupdate, for å holde dere up to date Petter Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ser fram mot det Arne Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sweet! Jeg har rett og slett ikke ord... Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Se der ja. Nydelig finish på fillporten. Ble bra med den svarte pluggen. Kan jo se ut som kabinettet ditt blir en støvmagnet.. (mitt er bare en støvsuger) Lenke til kommentar
chase Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Sweet! Jeg har rett og slett ikke ord... 7568111[/snapback] Takk skal du ha Se der ja. Nydelig finish på fillporten. Ble bra med den svarte pluggen. Kan jo se ut som kabinettet ditt blir en støvmagnet.. (mitt er bare en støvsuger) 7568334[/snapback] Takk til deg og, the maker Tenker på å kanskje lakkere alle eller noen av skruene svarte, men jeg er ikke sikker.. Ja, støv blir det nok, masse også.. Petter Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Ser fett ut dette! God Jul og lykke til videre med prosjektet! Endret 24. desember 2006 av Apehjerne Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Heftig polering som jeg kanskje har nevnt før Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Ser fett ut dette! God Jul og lykke til videre med prosjektet! 7569523[/snapback] Takker Heftig polering som jeg kanskje har nevnt før 7571280[/snapback] Takk til deg og Klekkus, du er kanskje en av de som vet hvor mye arbeid som faktisk ligger i en slik jobb.. Petter Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sweeeeeeeeet Fantastisk jobb, det der tar så sinnsykt lang tid å få bra, og du klarer å få det perfekt ! Lykke til vidre og God Jul Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Sweeeeeeeeet Fantastisk jobb, det der tar så sinnsykt lang tid å få bra, og du klarer å få det perfekt ! Lykke til vidre og God Jul 7573711[/snapback] Takk skal du ha Diddern, vel har du prøvd så vet du det Petter Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dette prosjektet er sinnsykt rått! Kogen jobbing Petter.. Hva har du planer om med den lcd skjermen? Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Dette prosjektet er sinnsykt rått! Kogen jobbing Petter.. Hva har du planer om med den lcd skjermen? 7598054[/snapback] LCD-skjerm-ideen er lagt på hyllen... Skjermen var av veldig dårlig kvalitet og det ville være lite praktisk å plassere den i front, da den ville stått foran viften..det er ikke så lurt Takk for ros Petter Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Heisann dude Ja det må jeg si, det der blei helt for jæ.... rått, noe så vakkert polert a gett, ja det mener jeg, en trenger ikke dyre redskaper for å gjøre det pent nei. Det blei kjempe nice keep up dude Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Heisann dude Ja det må jeg si, det der blei helt for jæ.... rått, noe så vakkert polert a gett, ja det mener jeg, en trenger ikke dyre redskaper for å gjøre det pent nei. Det blei kjempe nice keep up dude 7599095[/snapback] Hey! Jo, takk, jeg ble veldig fornøyd selv, har prøvd alle mulige metoder og så fikk jeg et tips på AutoGlym sin metal polish, den tok virkelig kaka. Bedre poleringsmiddel skal du lete lenge etter Nok en gang må jeg takke alle som følger med, hadde ikke fått slik motivasjon uten you folkz Petter Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 lenge siden jeg har sett noen nye bilder av moddingen, kom med bilder snart a! Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) lenge siden jeg har sett noen nye bilder av moddingen, kom med bilder snart a! 7600511[/snapback] Ikke for å være spydig, men det er lov å tenke selv, for det første så har jeg linket til arbeidsloggen maaange ganger, for det andre så er det link til loggen i førstepost og for det tredje, så er ordningen her på forumet slik at man har en arbeidslogg-tråd og en tråd for kommentarer til arbeidsloggen. For det fjerde så finner du arbeidsloggen her.. Petter Endret 29. desember 2006 av chase Lenke til kommentar
jlek Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Helt vanvittig prosjekt dette! Stå på! Uff, nå må jeg se å få satt i gang ett eget case-mod prosjekt! Takk for motivasjonen, og lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå