LeGranDuc Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jo, takk selv. Jeg klarte å lage en liten ripe i den, men den burde ikke være noe problem å pusse bort. (akkurat på kanten av det store hullet øverst) Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 AutoGlym sin Paint renovater er rett og slett nydelig å jobbe med, nå har jeg bare hatt med den å gjøre på bil da, men den er rå! *Arne* Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jo, takk selv. Jeg klarte å lage en liten ripe i den, men den burde ikke være noe problem å pusse bort. (akkurat på kanten av det store hullet øverst) 7267013[/snapback] Den ripen gjør iiingenting (jeg så den), jeg skal jo polere, da bare pusser jeg litt på det, simsalabim! borte vekk AutoGlym sin Paint renovater er rett og slett nydelig å jobbe med, nå har jeg bare hatt med den å gjøre på bil da, men den er rå! *Arne* 7267039[/snapback] Du har prøvd den ja? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dæven, utrolig stilig Gleder meg til å se den "in action" Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Oje, se for deg: -Polert fillport -Polert plate -UV plexi som lyser opp -Aquajet som spruter vannet opp i glasset Og dette er bare i toppen So long! Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Blir artig å se hva hvordan det blir Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Blir artig å se hva hvordan det blir 7267301[/snapback] Ja, håper det Glemte å si at du fikk side 50 LGD Skal begynne å lakkere videre på fronten i dag, kommer update senere Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 UPDATE! Petter Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Meget pent arbeid, jeg liker det jeg har sett så langt! Selv sitter jeg og stresstester min p4 2.8ghz @ 3.4ghz, so far so good.. (Og ja, det er ALUminous vi snakker om, som forøvrig har en scythe ninja+ på vei i posten Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Nydelig arbeid her Petter Liker det du gjør, du har endret mye på fronten, men nå begynner det jammen meg å ligne noe Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Knall det der! Plastic padding er faen my det beste sprkelet jeg har vært forti, selv om jeg ikke har testet den ekstra fine typen som du har så gir faktisk den som er et hakk grovere også et veldig bra ressultat. Nydelgi arbeid med nettingen og sparklingen foresten Sier bare KUTGW! Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Meget pent arbeid, jeg liker det jeg har sett så langt! Selv sitter jeg og stresstester min p4 2.8ghz @ 3.4ghz, so far so good.. (Og ja, det er ALUminous vi snakker om, som forøvrig har en scythe ninja+ på vei i posten 7272932[/snapback] Takk skal du ha, du må bare lette på liket og få gjort noe modding Nydelig arbeid her Petter Liker det du gjør, du har endret mye på fronten, men nå begynner det jammen meg å ligne noe Stå på! Øyvind 7272977[/snapback] Det begynner å ligne noe ja, hele kabinettet Knall det der! Plastic padding er faen my det beste sprkelet jeg har vært forti, selv om jeg ikke har testet den ekstra fine typen som du har så gir faktisk den som er et hakk grovere også et veldig bra ressultat. Nydelgi arbeid med nettingen og sparklingen foresten Sier bare KUTGW! 7273159[/snapback] Den er veldig bra ja, takk for ros, jeg håper å få gjort litt lakkering i morgen. Petter Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Dette blir utrolig bra. Bra at du gikk for forslag 5. Det var den desidert beste. Må si at det var en imponerende jobb LeGranDuc. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Flott! har ikke vært innom og sett her på lenge, dette var imponerende! Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Dette blir utrolig bra. Bra at du gikk for forslag 5. Det var den desidert beste. Må si at det var en imponerende jobb LeGranDuc. 7277129[/snapback] Flott! har ikke vært innom og sett her på lenge, dette var imponerende! 7278547[/snapback] Takk til begge, kjekt å høre, platen er sendt nå... Petter Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Kjempe bra resultat så langt, men jeg lurer på en ting. hvor har du kjøpt a.c ryan morf kitet ditt? og er det det polersettet du har bilde av som du har brukt for og få det så blankt? hvor har du kjøpt polersettet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - Netshop - Elfa eller Biltema Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - Netshop- Elfa eller Biltema 7317376[/snapback] tenkte at det var netshop ja, men de selger ikke blå lenger.. bare UV oransje og UV grønn får man sånn polersett på elfa? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 - Netshop- Elfa eller Biltema 7317376[/snapback] tenkte at det var netshop ja, men de selger ikke blå lenger.. bare UV oransje og UV grønn får man sånn polersett på elfa? 7317438[/snapback] Har større tro på Biltema da, ups jeg mente class ikke elfa Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 det hørtes mere riktig ut ja;) selger biltema over nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå