chase Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 hele glasset er uv reaktivt.. vet ikke helt om p'en skulle vært større glisevask, kommer litt an på hvor jeg skal ha den...tror den passer fint der jeg skal ha den nå. skal jeg lage en til, kan det være jeg lager den større. tenker litt på å lage en grill med en sånn "p" mvh Petter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Nice dette ja. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvor mange katoder bruker du for å lyse opp plexien? Du bruker UV-katoder? Blacklight? Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 det holder med to katoder, du kan kjøpe sånn dual kit... Det holder sikkert med en også, men sånn dual kit er greit liksom, koster ca 80,- spenn... Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 hei jeg bruker 2 UV katoder. jeg bruker sunbeam, de skal visst lyse bedre enn andre, men jeg vet ikke..har ingen andre å sammenligne med.. UV katoder trenger alltid litt oppvarmingstid...ca 3-4 min..så ikke bli skuffet første gang du fyrer de opp UV=Blacklight mvh Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 hei I dag har jeg tenkt å skjære til det sotete plexiglasset og kanskje feste det i siden:D Så det blir kanskje update i dag jeg prøver å finne ut hva spesielt jeg kan gjøre med PWR og RST knappene, men jeg kommer ikke på så veldig mye. kanskje dere har noen ideer? Men nå skal jeg på skolen... *tenke* videre.... mvh Petter Lenke til kommentar
FaO Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 utrolig nydli petter! elsket den p-en din! Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Hvor får man tak i aluminiumsplater? Noe rundt oslo-området er fint Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg kjøpte min på clas Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Clas ja, da er problemet løst da! Det UV reflektive glasset da? Endret 25. oktober 2005 av Sjulimann Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Clas ja, da er problemet løst da! Det UV reflektive glasset da? 5059551[/snapback] Netshop Fjortentallsregel. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2005 Blir det update i dag? du sa kanskje, eller i morra da? Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 NetshopFjortentallsregel. 5059591[/snapback] Ja det sto kansje lenger opp det... Men takk Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 hei igjen jeg har bestemt meg for å bestille en plate med 5mm sotet plexi, så jeg kommer nok ikke til å bruke den lille biten jeg har... men allikevel så lovet jeg en update og i dag har jeg god tid så jeg kan vel bare begynne med en gang.. bare husk: dette blir ikke det endelige, det er bare for å vise dere noenlunde hvordan det kommer til å bli.. Mvh Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 hei igjen da jeg akkurat var ferdig, hadde tatt bilder, vasket og alt....DA slutter batteriet på kameraet. så bildene kommer senere i dag...er bare smekket sammen så vil bli bedre til slutt enn sånn det er nå. LEDene til "p"en er ikke kommet enda heller...skal snart bestille (UV LED) mvh Petter Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvor mye penger har du egentlig brukt på dette hittil? Er jo ikke billig alt dette? Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 UPDATE! endelig! dette er en update bare for å vise noenlunde hvordan det kommer til å bli. Med tanke på "p"en så ser du ikke den så veldig godt, pga at jeg ikke har montert UV LED på den enda... ellers gleder jeg meg til å få 5mm sotete plexiglasset og gjøre dette skikkelig. har også lyst å male kabinettet en type svart inni, er mye tøffere enn sånn det er nå...(ekkel stål grå farge) noen tips ang dette? her er bilder: håper dere likte det... Sjulimann: nja til nå har jeg brukt ca 1000,- men jeg kommer til å bruke mer. heh mvh Petter Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 26. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Nice! Skal kjøpe inn en del ting snart, kommer på en tusen-lapp det oxo... Kjøper du noe på microplex? Endret 26. oktober 2005 av Sjulimann Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2005 nope ikke enna.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå