Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

hele glasset er uv reaktivt..

vet ikke helt om p'en skulle vært større glisevask, kommer litt an på hvor jeg skal ha den...tror den passer fint der jeg skal ha den nå.

skal jeg lage en til, kan det være jeg lager den større.

tenker litt på å lage en grill med en sånn "p"

mvh Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

jeg bruker 2 UV katoder.

jeg bruker sunbeam, de skal visst lyse bedre enn andre, men jeg vet ikke..har ingen andre å sammenligne med..

UV katoder trenger alltid litt oppvarmingstid...ca 3-4 min..så ikke bli skuffet første gang du fyrer de opp :p

UV=Blacklight

mvh Petter

Lenke til kommentar

hei

I dag har jeg tenkt å skjære til det sotete plexiglasset og kanskje feste det i siden:D

Så det blir kanskje update i dag ;)

jeg prøver å finne ut hva spesielt jeg kan gjøre med PWR og RST knappene, men jeg kommer ikke på så veldig mye. kanskje dere har noen ideer?

Men nå skal jeg på skolen... *tenke* videre....:D

mvh Petter

Lenke til kommentar

hei igjen

jeg har bestemt meg for å bestille en plate med 5mm sotet plexi, så jeg kommer nok ikke til å bruke den lille biten jeg har...

men allikevel så lovet jeg en update og i dag har jeg god tid så jeg kan vel bare begynne med en gang..

bare husk: dette blir ikke det endelige, det er bare for å vise dere noenlunde hvordan det kommer til å bli..

Mvh Petter

Lenke til kommentar

hei igjen

da jeg akkurat var ferdig, hadde tatt bilder, vasket og alt....DA slutter batteriet på kameraet.

så bildene kommer senere i dag...er bare smekket sammen så vil bli bedre til slutt enn sånn det er nå.

LEDene til "p"en er ikke kommet enda heller...skal snart bestille (UV LED)

mvh Petter

Lenke til kommentar

UPDATE!

endelig!

dette er en update bare for å vise noenlunde hvordan det kommer til å bli.

Med tanke på "p"en så ser du ikke den så veldig godt, pga at jeg ikke har montert UV LED på den enda...

ellers gleder jeg meg til å få 5mm sotete plexiglasset og gjøre dette skikkelig.

har også lyst å male kabinettet en type svart inni, er mye tøffere enn sånn det er nå...(ekkel stål grå farge)

noen tips ang dette?

her er bilder:

DSCN0768.jpg

DSCN0769.jpg

håper dere likte det...

Sjulimann: nja til nå har jeg brukt ca 1000,- men jeg kommer til å bruke mer. heh

mvh Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...