Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Tenker i fronten av topp :p F***s vanskelig dette var å forklare  :hmm: akkurat i kanten over 5.25" bayene men oppå kassa, ikke i brønnene :p

Tror det hadde blitt bedre med blå uv vifte enn den andre ;)

6795715[/snapback]

Da vet jeg hva du mener, testet om det var plass før, men det er altfor liten plass der..

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sweet  :love: Hvordan legger du til bryter på lys? hadde vært kjekt å få lært det så jeg kan skru av lyset i viftene mine :p

6796372[/snapback]

Du klipper opp ledningene som du ser går ut til diodene(eller hovedledningen til alle), lodder på ledninger der som går til bryteren og setter bryteren der du vil.

Kan lage bedre tegning til deg i morgen hvis du vil ;)

Jeg tror den viften hadde passet bra i og med at jeg har tenkt å lakke pcen i svart pianolakk på utsiden, og det er noen chrome detaljer..

Petter

Lenke til kommentar
Du klipper opp ledningene som du ser går ut til diodene(eller hovedledningen til alle), lodder på ledninger der som går til bryteren og setter bryteren der du vil.

Kan lage bedre tegning til deg i morgen hvis du vil ;)

Jeg tror den viften hadde passet bra i og med at jeg har tenkt å lakke pcen i svart pianolakk på utsiden, og det er noen chrome detaljer..

Petter

6797813[/snapback]

Hmm... da må ledningen forlenges ganske mye hvis jeg skal ha brytern i front, men skal spørre lærern min i morgen om jeg kunne gjordt det som skole-arbeid :p dette MÅ testes :D

Svart pianolakk :love: dette vet jeg blir hot :cool:

Lenke til kommentar

Hmm... da må ledningen forlenges ganske mye hvis jeg skal ha brytern i front, men skal spørre lærern min i morgen om jeg kunne gjordt det som skole-arbeid :p dette MÅ testes :D

Svart pianolakk :love: dette vet jeg blir hot  :cool:

6798592[/snapback]

Det stemmer...

Tror det skal bli fint med pianolakk ja :D

Petter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg syns at du gjør en veldig kul mod her overall. Elsker plexi, chrom og svart. Veldig pent. Veldig pent

6871428[/snapback]

Takk skal du ha, det er en vote under kategorien casemods, stem på det du synes er finest ;)

Kommer tilbake med litt chrom ja ;)

Du har vel fått med deg at han ikke skal bruke den blå "plexien" til døra?

6871452[/snapback]

Det stemmer klekkus, det ble for dårlig innsyn og jeg tror det vil bli finere med

helt klart plexiglass når jeg satser på "UV-effekt" inni...

Vannkjølingen er ikke langt unna, og det er en overraskelse med den pakken! :D

Petter

Lenke til kommentar

Den lille effekten som kom fra UV-Acrylen ble jo ganske najs. Men jeg tipper du hadde håpet på en mer kraftigere effekt? Hvis du matter acrylen så blir det litt mer "glow"

Jeg likte de føtter'ne med 45 graders avkappa hjørner ;) De som hadde 90 graders hjørner ble liksom ikke så fin at det gjorde noe.

Hvorfor er det riper i toppdekslet til tanken?

Lenke til kommentar
1.Den lille effekten som kom fra UV-Acrylen ble jo ganske najs. Men jeg tipper du hadde håpet på en mer kraftigere effekt?

2.Hvis du matter acrylen så blir det litt mer "glow"

3.Jeg likte de føtter'ne med 45 graders avkappa hjørner ;)

4.De som hadde 90 graders hjørner ble liksom ikke så fin at det gjorde noe.

5.Hvorfor er det riper i toppdekslet til tanken?

6930151[/snapback]

1.På bildet der er det bare en katode under som lyser på plexien, jeg har målt

og funnet ut at det passer akkurat med en 80mm UV katode :D

2.Får se om jeg gjør det, først må jeg teste ut den runde katoden

3.Jeg likte de best også

4.Hehe, de kunne blitt det.. :p

5.Det er ikke en ripe i det plexiglasset, det er beskyttelsesfilm på begge sider ;)

Flere kommentarer?

Petter

Edit: Glemte et spørsmål

Endret av chase
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...