chase Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Liten detalj, men så sinnsykt fett!! 6602709[/snapback] Takk AnaXyd, håper du har sett de andre updatene også K, men grillene som er på Hipper PSUene har noen ala' griller som den du har laget 6602756[/snapback] Vet det, hadde ikke tenkt på det før du sa det Petter Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Lekkert! Det du gjorde er het klart den beste måten å lakke et kabinett innvendig på; å ta det fra hverandre først. Fortsett det sinnsykt bra arbeidet! Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Lekkert! Det du gjorde er het klart den beste måten å lakke et kabinett innvendig på; å ta det fra hverandre først. Fortsett det sinnsykt bra arbeidet! 6603409[/snapback] Ja, det var derfor jeg tok det fra hverandre fra starten, så fant jeg ut at det var mye lettere å arbeide med plate for plate. Tusen takk for rosen Petter Lenke til kommentar
Thor-Inge Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tusen takk for en av de best gjennomførte workloggene noensinne! En fryd å lese og en stor inspirasjonskilde for oss alle...Begynner å klø i fingrene etter å komme meg på Biltema for å kjøpe lakk til gamle Qtech kabinettet mitt Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Tusen takk for en av de best gjennomførte workloggene noensinne! En fryd å lese og en stor inspirasjonskilde for oss alle...Begynner å klø i fingrene etter å komme meg på Biltema for å kjøpe lakk til gamle Qtech kabinettet mitt 6638854[/snapback] Glad jeg kunne hjelpe Det kommer mer, vent å se. Det jeg har igjen som jeg kommer på i farten: - lakkere utvendig - få vannkjøling og andre varer - lage plexi til 120mm plass foran - ta PSU ut av kabinettet bak, når jeg får varene - finne ut hva jeg skal gjøre med 5.25 brønnene - alt annet Det er alt jeg kommer på, masse av varene skal jo installeres også. Begynner å nærme seg slutten på dette kabinettet nå, men det skal bli godt å være ferdig Flere spørsmål om denne moden er det bare til å spørre Petter Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei Sveis et lite fint stykke arbeid dette her ja, helt toppers ja jeg er tilbake boys en aldri så liten off topic her : er det noen som vet hvor i allverden det har blitt av arbeids logg komentarene mine ?? de som hører til arbeids loggen. helt borte den jo. fant loggen men ikke komentarene, er det noe jeg har gått glipp av her eller. bortsett fra off topic. stå på kamerat, dette ser virkelig nice ut. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Chase: Bestemt deg for hvilken farge utsiden skal ha? Blir det bål metallic eller satser du på noe annet? Dj-Sonic: Tipper du finner den her Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Hei Sveis et lite fint (hehe) stykke arbeid dette her ja, helt toppers ja jeg er tilbake boys en aldri så liten off topic her : er det noen som vet hvor i allverden det har blitt av arbeids logg komentarene mine ?? de som hører til arbeids loggen. helt borte den jo. fant loggen men ikke komentarene, er det noe jeg har gått glipp av her eller. bortsett fra off topic. stå på kamerat, dette ser virkelig nice ut. 6641142[/snapback] Hey, DJ-Sonic jo! Jo, takk for det nå er det ikke så lenge til jeg blir ferdig også Chase: Bestemt deg for hvilken farge utsiden skal ha? Blir det bål metallic eller satser du på noe annet? Dj-Sonic: Tipper du finner den her 6641171[/snapback] Jeg tenker å kanskje ta svart allikevel, jeg fant en måte der resultatet ble veldig fint (uten at jeg har prøvd det enda) Jeg får se når jeg er i lakkbutikken --------------------------------------------------------------------------------------- I dag har jeg bestilt en slik til pumpen min:(klikkbart) Den gjør at man kan feste pumpen, vibrasjonsisolert i 2 3.5" brønner I tillegg har jeg sett litt på hvordan jeg skal ha rekkefølgen på vannkjølingen: Første modell: Andre modell (*glemte å lagre PSD fil*) Tror jeg går for andre modell, da den er enklere å føre vannslanger og CPU får kaldeste vann, som i mitt tilfelle er best. Petter Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ta alltid den rekkefølgen som gir korteste slanger, vinner alltid. og du MÅ bruke "top inlet" på den pumpa. stor ytelses forskjell på det. men glimrende pumpevalg, nå ble jeg missunnelig. Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 ta alltid den rekkefølgen som gir korteste slanger, vinner alltid. og du MÅ bruke "top inlet" på den pumpa. stor ytelses forskjell på det. men glimrende pumpevalg, nå ble jeg missunnelig. 6643194[/snapback] Jeg kan ikke bruke det Hvis jeg skal ha HDD blokken rett over går det ikke, men kanskje jeg kan flytte den en brønn opp Er det noen som vet hvor jeg får tak i albuenipler i Norge? Trenger slike man skrur rett inn som er albue på, da skal det gå fint med pumpen, trenger en sånn til radiatoren også. Fillporten ser grei ut sant? Petter Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 æsj, unngå albuer også! du får nok løst det på ett annet vis også! Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 æsj, unngå albuer også! du får nok løst det på ett annet vis også! 6643550[/snapback] Den til pumpen er nødvendig, den vil ikke bli sett uansett Petter Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 er ikke æsj det ser stygt ut(gjør det og) men æsj, det er en skikkelig flowkiller! Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 er ikke æsj det ser stygt ut(gjør det og) men æsj, det er en skikkelig flowkiller! 6643642[/snapback] Ok, får tenke på det Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 Bare en liten løpende oppdatering: -Jeg har fått beskjed om at delene fra USA er snart på vei over dammen -Når jeg får de delene blir masse gjort ferdig, det er delene som gjør at jeg ikke får gjort så mye -Det gjenstår også en bestilling fra Microplex, men må vente litt pga pengemangel.. -Jeg har fått pumpetoppen i hus for en stund siden, men har ikke fått tid til å legge ut bilder av den, da den siste tiden har vært fylt med skolestart og "det vanlige liv's" plikter. Jeg har et spørsmål angående vannkjølingsoppsettet , hvordan dere synes det så ut.. Konstruktiv kritikk tas imot med glede Petter Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Hi Fin bryter!! Kunne du montere den direkte på powerbryter eller måtte du ha noen motstander eller lignende før den ble koblet til hovedkortet...? Endret 28. august 2006 av pcbouldingmania Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Hi Fin bryter!! Kunne du montere den direkte på powerbryter eller måtte du ha noen motstander eller lignende før den ble koblet til hovedkortet...? 6759210[/snapback] Den monterer du rett på hovedkortet, en bryter er enten åpen eller lukket, ergo du trenger ikke motstander Du må ha en 70 ohms resistans på LED'en hvis du kobler den til 5V... Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Alle impulsbrytere kan kobles rett til pwr sw pinene Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Alle impulsbrytere kan kobles rett til pwr sw pinene 6763810[/snapback] Det er riktig, bra tidspunkt å si det på, se klokkeslett... Ligger en ny update i loggen nå, for de som ikke har sett det.. Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Ny update! Gravering: Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå