chase Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Skal du ha vifter oppa også? Og hvilken vei blåser viftene? Fint med ny update! EDIT: Så hvilken vei de blåste... 6427809[/snapback] Jeg skal bare ha vifter under, litt fordi at det bygger veldig høyt med vifte under og over og fordi at det ser finere ut uten. Jeg så på vifter og fant noen som heter Yate Loon, har hørt endel snakk om disse, er de veldig bra? Bare kjekt, skal jobbe litt med sidevinduet i morgen, og forhåpentligvis gjøre ferdig monteringsplass til 120mm viften i front... Petter Lenke til kommentar
eXa Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Yate Loon! beste som finnes! den vanlige som stort sett brukes er D12SL-12 den surrer på 1350rpm og flytter da 47cfm og støyer 28db grunnen til at jeg sier det er at i forhold til f.eks Silenx sine 58cfm og 14db så støyer Yatene mindre OG flytter mere luft! pluss at lageret i Silenx går i stykker og spytter ut den olja som er inni der og begynner å støye nexus sine er egentlig yate loon. bare at de har modifisert de til a snurre på 1000rpm istede for 1350. Microplex sine blanke mist vifter er også D12SL-12, men de blanke er ikke heeelt like gode som de sorte ellers er det også noen andre der ute som har satt sitt merke på yate loon vifter! Endret 3. juli 2006 av eXa Lenke til kommentar
chase Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Yate Loon! beste som finnes! den vanlige som stort sett brukes er D12SL-12 den surrer på 1350rpm og flytter da 47cfm og støyer 28dbgrunnen til at jeg sier det er at i forhold til f.eks Silenx sine 58cfm og 14db så støyer Yatene mindre OG flytter mere luft! pluss at lageret i Silenx går i stykker og spytter ut den olja som er inni der og begynner å støye nexus sine er egentlig yate loon. bare at de har modifisert de til a snurre på 1000rpm istede for 1350. Microplex sine blanke mist vifter er også D12SL-12, men de blanke er ikke heeelt like gode som de sorte ellers er det også noen andre der ute som har satt sitt merke på yate loon vifter! 6429584[/snapback] Veldig overbevisende, jeg tror det er den du snakker om som jeg skal ha, har en slik mist 16dB vifte fra før av..du skal kutte av deg øret før du hører de.. Tror de silenX kanskje har litt urealistisk syøtnivå.. + jeg trenger ikke noen kraftige vifter når jeg har BIP2, og vitsen med vannkjøling for meg er stillhet. Jeg gidder ikke å sitte i stiv kuling fordi PC'en skal være kald... Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ble bra, men jeg syns du skulle hatt noe netting under der til de viftene Eller støvfilter. Lenke til kommentar
chase Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Ble bra, men jeg syns du skulle hatt noe netting under der til de viftene Eller støvfilter. 6430973[/snapback] Skal det! Fant noe som lignet på myggnetting i kjelleren, tenker å bruke det, i fronten skal jeg ha luftfilter slik at det kommer minst mulig støv inn i maskinen... Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kuttene virket litt ujevne, har du et bilde i høy oppløsning? Lenke til kommentar
chase Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Kuttene virket litt ujevne, har du et bilde i høy oppløsning? 6432985[/snapback] Kan skaffe det, men det kan være de ser ujevne ut pga at jeg har pusset litt i sidedøren og malingen er gått litt vekk noen steder..eller fordi jeg har resizet bildet.. Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Heihei! Nå begynner det å bli ei stund siden jeg har sett innom her Menmen.. Ser fint ut med BIP'en, har du kommet no lenger enn det med vannkjølinga? Og det vinduet, du har fortsatt UV Blå, aight? Syns det ser bedre ut på utsiden jeg men.. Hva var avgjørende for at du valgte innsiden egentli? Stå på du, blir veldig bra! Øyvind Lenke til kommentar
chase Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Heihei! Nå begynner det å bli ei stund siden jeg har sett innom her Menmen.. 1.Ser fint ut med BIP'en, har du kommet no lenger enn det med vannkjølinga? 2.Og det vinduet, du har fortsatt UV Blå, aight? Syns det ser bedre ut på utsiden jeg men.. 3.Hva var avgjørende for at du valgte innsiden egentli? Stå på du, blir veldig bra! Øyvind 6452661[/snapback] 1. Vannkjøling er bestilt, nå mangler jeg bare å bestille HDD blokken som kommer til å bli en slik en fra microplex: 2. Det er ikke UV blå, grunnen til dette er at jeg synes å ha det som sidevindu ødelagte litt for innsyn, planen er å ha clean UV stil inni kabinettet, da er det stiligere med en helt blank og klar Plexirute. Har lyst å anskaffe meg slik film som gjør at vinduet ser ut som speil når det ikke er lys inni PCen, noen som vet hvor man får fatt i? 3. Litt av grunnene ser du ovenfor, personlig synes jeg ikke det så fint ut å ha den på utsiden med den formen vinduet har nå, håper på å få fatt i "speilfilm" Andre som har noe de lurer på, fyr løs! Petter Endret 7. juli 2006 av chase Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hepp, skjønner! Ja, det kan bli litt mye med UV Blå vindu og innmat.. får håpe det ikke ødelegger for mye på mitt Får du på speilfilm blir det ikkeno pent med vindu utafor da vertfall! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fronten på den er jo også polerbar Lenke til kommentar
chase Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Fronten på den er jo også polerbar 6452895[/snapback] Jupp! Får vel beholde de dekslene istedet for Lian Li'ene Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, dette blir en liten skriftlig oppdatering, har nå fått handlet matt svart lakk til innsiden av kabinettet og skal begynne å forberede/lakkere i morgen. Mens jeg venter på at lakken tørker kommer jeg til å gjøre ferdig noen andre småting imens. Jeg har fått beskjed om at vannkjølingen mest sannsynlig ankommer neste uke og da får jeg litt mer å gjøre, grunnen til at det har gått litt treigt er at jeg bruker hardwaren til pcen og jeg har ventet med modde ting som krever at jeg skrur dataen fra hverandre, når vannkjølingen kommer satser jeg på å skru den fra hverandre og få ferdig de tingene, endelig ser det ut til at noe skjer Andre spørsmål? fyr løs Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hvilken lakk er det du skal bruke da? (Litt info, farge, pris osv...) Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Hvilken lakk er det du skal bruke da? (Litt info, farge, pris osv...) 6576551[/snapback] Mekk: Motip grå grunning 59,- Motip matt svart 59,- Det blir vel ca 118,- Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Najs, 60 kr for motip lakk? Jeg må seriøst lete etter det i Bodø! Mens du først er i gang så vil jeg bare tipse om at det ikke holder med en boks lakk og grunning. tipper det vil gå rundt om en to av hver (erfaring) Lenke til kommentar
chase Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Najs, 60 kr for motip lakk? Jeg må seriøst lete etter det i Bodø! Mens du først er i gang så vil jeg bare tipse om at det ikke holder med en boks lakk og grunning. tipper det vil gå rundt om en to av hver (erfaring) 6576581[/snapback] Det ser jeg, er jo en god del i de boksene. Jeg brukte en boks på å lakke en sykkel, da hadde jeg mye igjen. Er jo innsiden det er snakk om, den trenger jo ikke 58 lag Men, det kan godt være du har rett Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) En liten update her Petter EDIT: enda en under Endret 29. juli 2006 av chase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå