chase Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 hei brukte umbrako M5 skruer og muttre fra clas, bestilte UV blått glass fra netshop og ja jeg må ha på UV lys for at de skal lyse mvh Petter Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Ok, men kjøpte du UV-lyset host Netshop også? Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 ja..jeg har kjøpt alt "stæsj" der... Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Ser veldig bra ut! Stå på!! K.U.T.G.W! Lenke til kommentar
chase Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 hei igjen nå har jeg laget en "p" logo med metall og plexi...har også fått fatt i litt sotet plexi nå...så da blir det mekking i sidedøren i helgen håper jeg.. kan legge ut bilde av "p" en senere hvis det er noen som er interresert i å se den....må bare lade kameraet. mvh Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 hei igjen nå har jeg laget en "p" logo med metall og plexi...har også fått fatt i litt sotet plexi nå...så da blir det mekking i sidedøren i helgen håper jeg.. kan legge ut bilde av "p" en senere hvis det er noen som er interresert i å se den....må bare lade kameraet. mvh Petter 5038724[/snapback] Jada sleng ut bilder av p'en OT: Ta å bruk P'en til avatar Lenke til kommentar
chase Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 hei igjen har tatt noen bilder nå.. er ganske godt fornøyd med den bare se og nyt uten UV lys med og et til hva synes folket? Mvh Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Ble sinnsykt rått det der Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Sykt nice . Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 Utrolig bra! Helt suverent! Den P'en ble bare helt suveren. Kjempebra! Du imponerer stadig! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2005 sykt rå mod. alt ble sykt rått! Lenke til kommentar
chase Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 hey! tusen tusen takk for bra tilbakemeldinger blir glad når jeg får høre sånn.. blir veldig motivert til å gjøre det enda bedre neste gang denne helgen skal meg og en venn LANe så det kan være jeg begynner på vinduet i morgen, når LANet er ferdig. det var egentlig det.. hvis noen har noen ideer eller noe dere hadde hatt lyst å se, bare kom med ideene! mvh Petter Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2005 Dritrå den p'en. Keep on moddin'! Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 hei igjen... jeg har gått og tenkt litt på hva jeg skulle gjøre med "p" en og jeg hadde jo den sotete plexien som jeg skulle ha vedsiden av det UV blå plexi glasset i siden. jeg tenkte å ha logoen ("P") innenfpr det sorte plexiglasset, slik at når UV lyset var på inni, lyser logoen opp..hvis lyset er av, lyser den ikke. jeg tok noen bilder for å vise hva jeg mente: Uten UV-lys: Med UV-lys: Og logoen: hva synes dere om ideen? mvh Petter Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 nydelig Petter, elsker den P'en og den lyseblå effekten rundt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Ble sinnsykt rått det der Lenke til kommentar
chase Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 jo takk skal dere ha..er litt dårlige bilder fordi jeg må skalere de ned.. kan jo ta og legge ut thumbnails når alt er ferdig slik at dere får se skikkelig mvh Petter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 veldig tøff effekt med P-en, kunne gjerne vært større! Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er sikkert sagt tidligere, men er glasset uv reflektivt i kantene eller no? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 23. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2005 Sykt rå p! fint arbeid, stå på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå