spyro Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 :dribble: Dødsfett med den nettingen. Stå på Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Når vi først snakker om plastikk dører...Har den døra en skikkelig plastikk feeling? At den er "lealaus" og lett og kjennes ut som den tåler lite? Har erfaring med Nemesis kabinettene, og de er rein plastikk! Men det er jo ikke alltid det som teller da... Det er looken! Og den er vill! Men jeg tror også at det med nettingen gjør den mindre plastikkaktig... 6060159[/snapback] Nei, egentlig ikke, den er ganske fast og fin. Den føles jo litt bedre når det er metall over nesten hele døren Takker for ros AnaXyd Petter 6061258[/snapback] Men da er jo alt som det skal være! Når blir neste update da? Er veeldig spent på ditt neste trekk! Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) :dribble: Dødsfett med den nettingen. Stå på 6062107[/snapback] Takk, spyro Men da er jo alt som det skal være! Når blir neste update da? Er veeldig spent på ditt neste trekk! 6062242[/snapback] Det blir nok ikke før til helgen, kanskje. Har en del prøver og prøveeksamener for tiden som jeg må fokusere på. Men prøver så godt jeg kan, har lyst å bli ferdig med kabinettet også Petter Endret 8. mai 2006 av chase Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Det blir nok ikke før til helgen, kanskje.Har en del prøver og prøveeksamener for tiden som jeg må fokusere på. Men prøver så godt jeg kan, har lyst å bli ferdig med kabinettet også Petter 6064851[/snapback] Skjønner akkurat hva du snakker om;p Samme her... Endret 8. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Mann, jeg må bare si du er JÆVLIG flink til modding!! Fortsett slik Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Det blir nok ikke før til helgen, kanskje.Har en del prøver og prøveeksamener for tiden som jeg må fokusere på. Men prøver så godt jeg kan, har lyst å bli ferdig med kabinettet også Petter 6064851[/snapback] Skjønner akkurat hva du snakker om;p Samme her... 6064949[/snapback] Hehe, tror det er mange som føler det på samme måte *håpe på streik* Mann, jeg må bare si du er JÆVLIG flink til modding!! Fortsett slik 6065667[/snapback] Takker kevin, velkommen til forumet også Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, streiken fikk jeg høre om i dag, først hørte jeg en mnd, men så ei uke.. Håper virkelig det blir streik Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Har eksamen jeg også... Hørte fra lærera at det ikke kom til å bli streik... Men vi håper jo på det for det! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, streiken fikk jeg høre om i dag, først hørte jeg en mnd, men så ei uke.. Håper virkelig det blir streik 6066567[/snapback] Hva! Jøss! Kanskje det blir det alikevel da... Jeg har bare møkkalærere som har mangel på intelligens da... Så de er ikke til å stole på... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, streiken fikk jeg høre om i dag, først hørte jeg en mnd, men så ei uke.. Håper virkelig det blir streik 6066567[/snapback] Hva! Jøss! Kanskje det blir det alikevel da... Jeg har bare møkkalærere som har mangel på intelligens da... Så de er ikke til å stole på... 6066590[/snapback] De er ikke sikre enda da, de begynte jo forhandlingene rundt 1. mai, så ingenting er klart enda, men håper VIRKELIG! /Loading OT-End modus /OT-End modus Loaded Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 OT-modus loaded/ Alle mine lærere sier det blir streik, haha, har aldri håpet så sterkt på noe Petter OT-End modus loaded/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Kan ikke si at jeg ikke liker sengetøyet ditt! Så ganske deilig ut Hihi men men, stå på. Vi liker det vi ser! =D=D Btw, hvilke skruer brukte du til å feste grillen på toppen? De va lekkre! ;D 6061745[/snapback] Takk bIsk0p! De skruene følger med til AC (aquacomputer) sine produkter, skulle likt å ha tilgang til slike skruer Petter 6061774[/snapback] Pokker da! Det er skrurer jeg står fast på med mitt kabinett :| Blir vel kanskje til at jeg sett på de standart greiene evt finner noen tumbscrews. Noen som kanskje har forslag på skruer? BTW, jeg håper VIRKELIG ikke at det blir streik! Jeg har nettopp blitt ferdig med skolen og begynt å lære (Fikk brev om godkjent skoleår ), så vis det blir streik, så må jeg fremdels jobbe :| Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det er jo bare vanlige maskinskruer med sylinderformet hode med unbrako i midten, i rustfritt stål De skruene som har m4 gjenger er 4mm i diameter, og de som er m3 er 3mm Endret 9. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Pokker da! Det er skrurer jeg står fast på med mitt kabinett :| Blir vel kanskje til at jeg sett på de standart greiene evt finner noen tumbscrews. Noen som kanskje har forslag på skruer? BTW, jeg håper VIRKELIG ikke at det blir streik! Jeg har nettopp blitt ferdig med skolen og begynt å lære (Fikk brev om godkjent skoleår ), så vis det blir streik, så må jeg fremdels jobbe :| 6072981[/snapback] Hm, gå på clas ohlson der har de unbrakoskruer Det er jo bare vanlige maskinskruer med sylinderformet hode med unbrako i midten, i rustfritt stål De skruene som har m4 gjenger er 4mm i diameter, og de som er m3 er 3mm 6073526[/snapback] Det stemmer Petter Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 OT-modus loaded/ Alle mine lærere sier det blir streik, haha, har aldri håpet så sterkt på noe Petter OT-End modus loaded/ 6069481[/snapback] Egentlig, hvis dere har eksamen snart, så bør dere ikke håpe på streik. Lærerne kan hjelpe deg utrolig mye med regelbøker til f.eks matte og sånn. Så, i det lange løp, lønner ikke streik seg for elever. Men fri et par dager innimellom hadde vært digg Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 OT-modus loaded/ Alle mine lærere sier det blir streik, haha, har aldri håpet så sterkt på noe Petter OT-End modus loaded/ 6069481[/snapback] Egentlig, hvis dere har eksamen snart, så bør dere ikke håpe på streik. Lærerne kan hjelpe deg utrolig mye med regelbøker til f.eks matte og sånn. Så, i det lange løp, lønner ikke streik seg for elever. Men fri et par dager innimellom hadde vært digg 6074880[/snapback] Det er det sikkert flere synspunkter på /OT-end mode loaded Petter Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 utrolig vannvittig sinnsvakt bra arbeid! fatter ikke hvordan det er mulig skulle gitt endel for å kunne gjort noe slikt selv blir helt mo i knærne stå på videre gleder meg til neste update Lenke til kommentar
chase Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 utrolig vannvittig sinnsvakt bra arbeid! fatter ikke hvordan det er mulig skulle gitt endel for å kunne gjort noe slikt selv blir helt mo i knærne stå på videre gleder meg til neste update 6212553[/snapback] Veldig pent sagt Det er ikke så veldig umulig, dette er faktisk min første casemod, som bare skulle være en liten mod, men som utviklet seg til noe mye større. Det er bare erfaring, tålmodighet og entusiasme som skal til Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Veldig pent sagt Det er ikke så veldig umulig, dette er faktisk min første casemod, som bare skulle være en liten mod, men som utviklet seg til noe mye større. Det er bare erfaring, tålmodighet og entusiasme som skal til Petter 6214898[/snapback] Sånn går det alltid, gikk slik på meg og, ble bare mer og mer og masse forandringer, happi i am! Ellers hadde det nok sett ut som no dritt hele greia ; p En mod, der skal man tenke på alt, til og med det som ikke synes skal shines til det beste, er vertfall slik du får en gjennomført mod Mye jobb, men uansett! Når tenker du det blir tid til mer arbeid? Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Når tenker du det blir tid til mer arbeid? 6214998[/snapback] Snart, snart, jeg må bare finne ut av et par småting før jeg gjør noe som helst... Sant det du sier ^^ Petter Endret 1. juni 2006 av chase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå