egOIst Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Det jeg gjorde var først og ta en 25mm tykk stang og kappe den opp til en liten bit. *Deretter satt jeg den i dreie benken og plandreiet sidene. *Deretter satt jeg på 19mm borr i shocksen på dreiebenken og borret meg litt inn i emnet. *Deretter dreiet jeg ned emnet til 22mm i diameter. *Deretter plandreiet jeg siden ogjen. *Deretter sagde jeg ut ringen: 22mm i diameter, 19mm i indre diameter, og 3mm i høyde. (jeg kappet ut denne litt høyere enn den skulle være, og pusset/slipte den til eksakt mål). mvh Arne Endret 26. april 2006 av egOIst Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Det jeg gjorde var først og ta en 25mm tykk stang og kappe den opp til en liten bit. *Deretter satt jeg den i dreie benken og plandreiet sidene. *Deretter satt jeg på 19mm borr i shocksen på dreiebenken og borret meg litt inn i emnet. *Deretter dreiet jeg ned emnet til 22mm i diameter. *Deretter plandreiet jeg siden ogjen. *Deretter sagde jeg ut ringen: 22mm i diameter, 19mm i indre diameter, og 3mm i høyde. (jeg kappet ut denne litt høyere enn den skulle være, og pusset/slipte den til eksakt mål). mvh Arne 5990996[/snapback] Mhm, så ut til å funke bra det. Her er en jeg fikk høre: 1. Plandreie sidene 2. Plandreie enden 3. Borre 19 mm hull 4. Stikke av 3 mm av emnet ------------------------------------------------------- Jeg har ikke kamera denne helgen så det blir lite bilder av prosessen, men bilder kommer av sluttresultatet mandag tror jeg. Petter Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det jeg gjorde var først og ta en 25mm tykk stang og kappe den opp til en liten bit. *Deretter satt jeg den i dreie benken og plandreiet sidene. *Deretter satt jeg på 19mm borr i shocksen på dreiebenken og borret meg litt inn i emnet. *Deretter dreiet jeg ned emnet til 22mm i diameter. *Deretter plandreiet jeg siden ogjen. *Deretter sagde jeg ut ringen: 22mm i diameter, 19mm i indre diameter, og 3mm i høyde. (jeg kappet ut denne litt høyere enn den skulle være, og pusset/slipte den til eksakt mål). mvh Arne 5990996[/snapback] Mhm, så ut til å funke bra det. Her er en jeg fikk høre: 1. Plandreie sidene 2. Plandreie enden 3. Borre 19 mm hull 4. Stikke av 3 mm av emnet ------------------------------------------------------- Jeg har ikke kamera denne helgen så det blir lite bilder av prosessen, men bilder kommer av sluttresultatet mandag tror jeg. Petter 6008293[/snapback] Det tilsvarer det samme som det jeg sa. hehe mvh Arne Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Det tilsvarer det samme som det jeg sa. hehe mvh Arne 6030974[/snapback] Ok Jeg har gjort ferdig noe til fronten nå og det kommer ganske sikkert bildeupdate i morgen, det har noe å gjøre med viftehullet Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Her er en Update! Si hva dere synes Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Nice, den aquatube tanken er feit Lurer på hvordan kuttene under braketen ble tro Kan bli fett med litt netting Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ble bra det der da Digger, DIGGER den tanken Tror den siste løsningen din kan bli veldig bra! Øyvind Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 ikke noe kritikk bare forskjellig smak: jeg synes det blir alt for mye bolter med AQ! men viftestyringa di, den er nice! Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Nice, den aquatube tanken er feit Lurer på hvordan kuttene under braketen ble tro Kan bli fett med litt netting 6049676[/snapback] Den er faktisk finere enn jeg trodde, før hadde jeg ikke lyst på den. Det er bare et firkantet hull, kan ta bilder av det når den er demontert igjen Takk for ros *Netting blir spennende* Ble bra det der da Digger, DIGGER den tanken Tror den siste løsningen din kan bli veldig bra! Øyvind 6049677[/snapback] Me too, på begge kommentaren Ikke noe kritikk bare forskjellig smak: jeg synes det blir alt for mye bolter med AQ! men viftestyringa di, den er nice! 6049701[/snapback] Ja, noen ganger kan det bli mye. Mener du denne: http://i11.photobucket.com/albums/a169/hrchase/DSCN1096.jpg Synes du om monteringen da? (til tross for at du ikke liker AC + for mange bolter) Petter Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Dette ser imponerende ut. Netting fra biltema er tingen. Jeg liker de vanntankene, hvis jeg skal ha ny kasse med vannkjøling kommer jeg nok til å gå for en lignende. Fingeravtrykk på Bulginbryteren.. Huff da. For å få det 100% Dreiing av ring. Ta et emne som er mye for langt. Feks 50mm -Plandreie enden -Dreie utvending Ø22mm -Bore hull Ø19mm -Stikk av en ring på 3mm med stikkstål Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Dette ser imponerende ut. Netting fra biltema er tingen. Jeg liker de vanntankene, hvis jeg skal ha ny kasse med vannkjøling kommer jeg nok til å gå for en lignende. Fingeravtrykk på Bulginbryteren.. Huff da. For å få det 100% Dreiing av ring. Ta et emne som er mye for langt. Feks 50mm -Plandreie enden -Dreie utvending Ø22mm -Bore hull Ø19mm -Stikk av en ring på 3mm med stikkstål 6049722[/snapback] Takk, ja jeg kunne ikke ta nytt bilde av bryteren Men jeg elsker den bryteren, skal snart få lys på den, må få tak i ledninger. Som jeg tenkte med dreiingen^^ Petter Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 ingenting å utsette på monteringen! jeg tenkte på sånn den ble. så nå att det var 2 ting i ett, display og viftestyring(likte knottene, og at det ikke var noen teite leds der). men hele greia blei skikkelig digg! Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 ingenting å utsette på monteringen! jeg tenkte på sånn den ble. så nå att det var 2 ting i ett, display og viftestyring(likte knottene, og at det ikke var noen teite leds der). men hele greia blei skikkelig digg! 6049734[/snapback] Den der ligger bare knottene på, skal borre hull i den slik at viftestyringen passer inni Petter Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 så lenge det blir seende sånn ut til slutt så... liker den bryteren og forresten(bulgin) blir nice med litt lys i! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 så lenge det blir seende sånn ut til slutt så... liker den bryteren og forresten(bulgin) blir nice med litt lys i! 6049755[/snapback] Enig der^^ Blir digg med kontrollpanelet ditt til slutt^^ Og den brytern taler for seg selv Min skal få lys i morra (Forhåpentligvis) Keep It Coming, gleder meg til neste update already! Øyvind Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 så lenge det blir seende sånn ut til slutt så... liker den bryteren og forresten(bulgin) blir nice med litt lys i! 6049755[/snapback] Jah, skulle egentlig ha noen knapper der også men det tror jeg ikke blir noe av har funnet et nytt sted for de Ja, den er visst kremen av kremen den bryteren. Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Keep It Coming, gleder meg til neste update already! Øyvind 6049763[/snapback] Du vet aldri, kanskje kommer en ny en i morgen allerede! Petter Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Åhh... Nå gleder jeg meg til neste update kommer!! Elsker å se på montering av vannkjøling... Oftest blir alt så "rent" og pent! Bra jobb chase! Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Åhh... Nå gleder jeg meg til neste update kommer!! Elsker å se på montering av vannkjøling... Oftest blir alt så "rent" og pent! Bra jobb chase! 6050165[/snapback] Jo, takk skal du ha Du har sett hvor radiatoren er? Den skal hvertfall i bunn, har ikke festet den enda, skal ha viftene nederst. Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hva med å pusse bort AC logoen med p1200 papir? Tror du det er mulig på den AC grillen også? (Er ike den av rustfritt stål? eller er det aluminium?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå