Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Se derja! Du er på banen igjen :fun:

Så bra ut det der, skal du høyglanspolere senere, eller skal du ha det sånn?

Føttee ble stilige! :) Hva mente du med å polere skruene? Og hvilken er polert (ser dårlig :roll: )? Hvis det er den jeg tror det er, så kunne det blitt kult det!

Cant wait!

Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice  Må jammen meg begynne å modde selv snart... Jeg bør bli ferdig snart...

5974275[/snapback]

Takker :)

bare lurte på en ting ang. aquacomputer grillene; er de like fine på baksiden? kunne godt brukt en slik grill selv men liker ikke at det står aquacomputer på di!

5974281[/snapback]

Min er polert da, men den er helt samme finish som på fronten, bare uten det AC merket. ;)

Nice, likte føttene dine  Baksiden ble ikke så værst den heller.

Foresten, hvortid skal du montere/kjøpe resten av vannkjølinga?

bare lurte på en ting ang. aquacomputer grillene; er de like fine på baksiden? kunne godt brukt en slik grill selv men liker ikke at det står aquacomputer på di!

5974281[/snapback]

Foresten, er den grillen chroma eller er den bare i alu? hvis den er i alu er det bare å pusse vakk merket

5974371[/snapback]

Takker, kanskje jeg jobber litt mer med platene, brukte en tube autosol som jeg tror var gått ut på dato. Ble mer fokus på sølet :dontgetit:

Det med vannkjølingen er et veldig godt spørsmål, må finne ut om jeg skal

bygge nytt kabinett til sommeren. Men jeg tror jeg har funnet ganske bra ut hvilke deler jeg skal handle :)

Jeg må snart borre hull til radiatoren, tenker jeg skjøper skruer først.

(endelig likte du føttene :) )

Se derja! Du er på banen igjen

Så bra ut det der, 1. skal du høyglanspolere senere, eller skal du ha det sånn?

Føttee ble stilige!  2. Hva mente du med å polere skruene? Og hvilken er polert (ser dårlig  )? Hvis det er den jeg tror det er, så kunne det blitt kult det!

Cant wait!

Øyvind

5974385[/snapback]

1. Kanskje, jeg skal polere litt mere men kanskje jeg bare polere slik at det ikke blir speil, men at det er helt blankt og fint.

2. Jeg mente slik at alle detaljer er polert :) (den bakerste)

Petter

Lenke til kommentar
Du er i farta igjen ja! Det er bra! For arbeidet ditt ser ut til å bli meget bra!! :love: Vel, jeg venter i spenning på neste update!

5976280[/snapback]

Tusen takk, det andre prosjektet jeg nevnte tidligere, det er lagt på hylla hvertfall til vinteren. Det betyr at nå fokuserer jeg på dette kabinettet :)

Om en ikke så veldig lang stund blir det vannkjøling også :D

Petter

Lenke til kommentar
Du er i farta igjen ja! Det er bra! For arbeidet ditt ser ut til å bli meget bra!! :love: Vel, jeg venter i spenning på neste update!

5976280[/snapback]

Tusen takk, det andre prosjektet jeg nevnte tidligere, det er lagt på hylla hvertfall til vinteren. Det betyr at nå fokuserer jeg på dette kabinettet :)

Om en ikke så veldig lang stund blir det vannkjøling også :D

Petter

5976319[/snapback]

Ahh, ja, sikkert best det^^ Er ikke vits å rushe med noe sånt no som du holder på meg, da kan du riskikere å ødelegge hele modden din : /

Men da blir det en modd til vinteren og da kanskje, digg :D

Can't Wait til vannkjølinga di kommer på plass, vil ha selv jeg men har ikke plass :(

Lenke til kommentar
Ahh, ja, sikkert best det^^ Er ikke vits å rushe med noe sånt no som du holder på meg, da kan du riskikere å ødelegge hele modden din : /

Men da blir det en modd til vinteren og da kanskje, digg :D

Can't Wait til vannkjølinga di kommer på plass, vil ha selv jeg men har ikke plass :(

5976411[/snapback]

Det var det jeg fant ut også. Måtte bare finne ut av det, nå er jeg klar for å fortsette

skikkelig med denne modden. :D

Petter

Lenke til kommentar
Hei hei ja. Jeg må si den updaten der gjorde suses, spesielt når det er meg som lagde ringen til deg! :):love: hehehehe, neida, men dette blir bra dette petter, keep on!

Peace.

mvh Arne

5986349[/snapback]

Hehe, den ble bra den ringen ;)

Ble fine greier dette her ;)

Likte den ringen^^ Sleevingen er også bra ;)

Kutgw!

Øyvind

5986701[/snapback]

Takker øyvind

Bler bra det der, så du tok bare en hullsag og et stort bor til å lage den ringen?

Slevingen ble bra, du har en del erfaring med sleeving :p

5988290[/snapback]

egOist dreide den til meg, sleevingen går greit :)

Petter

Lenke til kommentar
Tøft, dreibenk er fett.

Laget selg noe ala' det der i går etter skola, i UV rød plexi. En ring med 26cm i radius og et 18mm hull i midten. Det er til en kompis sitt prosjekt.

5989837[/snapback]

Ok, han går på mekanisk så han har tilgang til det :)

Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...