Han Derre Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Freste han ikke speilvendt da? Da er det i tilfelle på innsiden. Han Derre Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Så bra ut det der Enkel og grei løsning på radiatoren. Du har vel ikke vurdert å polere føtterne? Kan fortsatt ikke si at jeg liker dem, men de er mye bedere en de originale du hadde Foresten hvor høye er føtterne? Den plexien i front var ikke en så dum løsning, men jeg skulle gjærne hatt et nærbilde av graveringen eller et i oppløsningen 2300x1700 elns. for å bedøme graveringen Denne så foresten mye bedere ut en den forige Så hvilket blad brukte du til å kutte plexien? (bilde?) 5728984[/snapback] Jo, vurderer sterkt å polere de, det blir sikkert finere. Skal prøve din metode på de tror jeg.. Tror de er 17 mm elns Vel, gravering har jeg ikke øvd meg så mye på, men den ser helt grei ut. Er sikkert masse å plukke på, begynner å lure på om det er bedre å bruke uten den fleksible akselen, siden den er litt "ustabil". Jeg brukte bare en rundsag til å skjære plexien med, har funnet ut at til plexi er sag og filer det letteste. (hvis man ikke har råd til båndsag osv) hei igjenn..chase når du freset i plexiglasset og var ferdig hadde du det på innsiden i kabinettet eller på utsiden av kabinettet når du hade festet plexiglasset i døren? 5732477[/snapback] Den fresingen var bare for å teste fresen Har ikke montert den på noe sted enda, kanskje jeg skal teste den igjen snart, har en "bit" som jeg ikke har testet enda som er ganske stilig tror jeg Freste han ikke speilvendt da? Da er det i tilfelle på innsiden. Han Derre 5734232[/snapback] ^^ Petter Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hva tror du ville blitt best da? den siden som man har freset på innsiden eller utsiden? Lenke til kommentar
chase Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 hva tror du ville blitt best da? den siden som man har freset på innsiden eller utsiden? 5752437[/snapback] jeg tror det blir best å ha det du har frest på utsiden( akkurat der du har frest) Petter Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei. Ang. mitt innlegg, det var mens det lå bilder der, var liiit rask når jeg la inn svar på det, Lenke til kommentar
chase Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Hei. Ang. mitt innlegg, det var mens det lå bilder der, var liiit rask når jeg la inn svar på det, 5759959[/snapback] Ok, no problem Petter Lenke til kommentar
Chb Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Sinnsykt rå mod! Men hvordan har du festet plexi bak? LIkte plexiet på siden og logoen spesielt bra! Du er sinnsykt proff! For ikke å si veldig kreativ! Gleder meg til neste update(hvis den kommer). Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Men hvordan har du festet plexi bak? 5771745[/snapback] Tipper han bare brukte epoxy elns. Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Sinnsykt rå mod! Men hvordan har du festet plexi bak? LIkte plexiet på siden og logoen spesielt bra! Du er sinnsykt proff! For ikke å si veldig kreativ! Gleder meg til neste update(hvis den kommer). 5771745[/snapback] Jeg har ikke festet den enda, er ingen vits i å feste den når jeg skal jobbe med bakdelen. Update kommer garantert, men det spørs når, er litt opptatt med jobb og skole for tiden Takker for ros, hyggelig at posten er aktiv selv om det ikke er kommet update.. Petter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har sakt det før, sier det igjen: Sinsykt pent.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Foresten, hvilke bolter er det du har festet plexien i sidedøren med? (Er det barew meg, eller ser du ut som sylynderformete maskinskruer med umbrako i midten?) Lenke til kommentar
chase Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Har sakt det før, sier det igjen: Sinsykt pent.. 5777223[/snapback] Takk Foresten, hvilke bolter er det du har festet plexien i sidedøren med? (Er det barew meg, eller ser du ut som sylynderformete maskinskruer med umbrako i midten?) 5777346[/snapback] De heter: innvendige sekskantskruer M5, maskinskruer Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 De heter: innvendige sekskantskruer M5, maskinskruer Petter 5787208[/snapback] Hmmm... ingen ting som heter det i følge pappa, han er maskin ingeniør. Så ifølge pappa så heter det maskinskruer med sylinderhode Men foresten, du kan bare gjenge ut viftene til m5. Så slipper du å kjøpe muttre Lenke til kommentar
chase Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 De heter: innvendige sekskantskruer M5, maskinskruer Petter 5787208[/snapback] Hmmm... ingen ting som heter det i følge pappa, han er maskin ingeniør. Så ifølge pappa så heter det maskinskruer med sylinderhode Men foresten, du kan bare gjenge ut viftene til m5. Så slipper du å kjøpe muttre 5787374[/snapback] Jeg har lært at det heter det...det er innvendig sekskant hvertfall, de er jo sylindrisk... Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvortid kan vi vente oss en ny update? Lenke til kommentar
chase Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Hvortid kan vi vente oss en ny update? 5810452[/snapback] Kanskje i morgen? Petter Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Må bare få si en ting: FYYY FAEN!! Detta kan du VIRKELIG Utrolig bra jobba Petter!! Stå på Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Må bare få si en ting: FYYY FAEN!! Detta kan du VIRKELIG Utrolig bra jobba Petter!! Stå på 5834552[/snapback] Tusen takk har ikke vært så mye updates i det siste, men det kommer nok, kommer kanskje endel endringer i planene. Petter Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Konge! Gleder meg sykt til update Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har du gjort noe spessielt med plexien for å få den til å lyse slik med UV lys? Btw, hvor har du kjøpt UV malingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå