ovinn Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hei.Endelig, da var det på sin plass med en komentar. veldigt bra så langt, likte de dreide føttene, de blei jo helt knall, det eneste er at jeg kanskje synest de var litt spisse, det er jo litt tyngde i kassa og sliksom. knappene var også bra, og pene var de også, gleder meg til å se det komplett Ps. arbeids logg komentar siden skal ikke inneholde bilder, da er jo meningen med fordeling helt borte etter min mening. da er det bedre å legge ut en link til bilde i steden eller til arbeids loggen der det egentlig skal ligge. men min mening da 5687741[/snapback] Hva mente du med det DJ-Sonic? Skjønte lite *tittet på update* Nice! Så bra ut dette her=) Likte føttene på kabinettet, lurte litt når jeg så formen første gang men du vissta hva du ville ha^^;p Stå på! Øyvind Endret 5. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hei.Endelig, da var det på sin plass med en komentar. veldigt bra så langt, likte de dreide føttene, de blei jo helt knall, det eneste er at jeg kanskje synest de var litt spisse, det er jo litt tyngde i kassa og sliksom. knappene var også bra, og pene var de også, gleder meg til å se det komplett Ps. arbeids logg komentar siden skal ikke inneholde bilder, da er jo meningen med fordeling helt borte etter min mening. da er det bedre å legge ut en link til bilde i steden eller til arbeids loggen der det egentlig skal ligge. men min mening da 5687741[/snapback] Hva mente du med det DJ-Sonic? Skjønte lite *tittet på update* Nice! Så bra ut dette her=) Likte føttene på kabinettet, lurte litt når jeg så formen første gang men du vissta hva du ville ha^^;p Stå på! Øyvind 5703826[/snapback] Hey takker, ja jeg fikk en ide og ide ble til handling Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 hehe, er vel sånn alle ideer utformer seg =) Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Hehe DJ Ovin sant det... Nå er enda en ny update ute! Kommenter her! Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Kult! Så bra ut det der da! Kunne det gått ann å få et litt nærmere bilde av graveringa ell? Hmm... lang *noe å tenke på* Kutgw! Øyvind Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Kult! Så bra ut det der da! Kunne det gått ann å få et litt nærmere bilde av graveringa ell? Hmm... lang *noe å tenke på* Kutgw! Øyvind 5705249[/snapback] Takker, kanskje skal se hva jeg får jort i morgen, jeg er ikke verdens beste til å gravere får å si det sånn Ja den er ganske lang ja... Petter Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Det ser griselekkert ut med den bryteren og plexien med logo! Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Det der ble digg! *sikle* Elsker sånn UV effekt som det der! Bra jobba! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 chase: Hadde vært fint om du hadde gidda og poste link til updaten her Er ikke alle som orker å bla gjennom Arbeidslogg greia vettu Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Det ser griselekkert ut med den bryteren og plexien med logo! Med vennlig hilsen Han Derre 5706171[/snapback] Det der ble digg! *sikle* Elsker sånn UV effekt som det der! Bra jobba! 5706444[/snapback] Takker, begge to Petter Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 ditt kabinett blei bra..likte det du gjorde med fronten..har akkurat samme kabinet og driver på og modde det nå..skal si deg...ingen kommer til å kjenne det igjenn..og vil aldri klare å si at det var et NZTX trinity :!: skal legge inn bilder når jeg er ferdig..så kan jeg jo lege ut link til forumet så du kan se hvis du er intrisert chase..takk for STOR inspirasjon fra din worklog..hadde jeg ikke leste den for 2 uker siden hadde jeg ikke begynnt å modde kabinette mitt STOR takk til deg Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) ditt kabinett blei bra..likte det du gjorde med fronten..har akkurat samme kabinet og driver på og modde det nå..skal si deg...ingen kommer til å kjenne det igjenn..og vil aldri klare å si at det var et NZTX trinity :!: skal legge inn bilder når jeg er ferdig..så kan jeg jo lege ut link til forumet så du kan se hvis du er intrisert chase..takk for STOR inspirasjon fra din worklog..hadde jeg ikke leste den for 2 uker siden hadde jeg ikke begynnt å modde kabinette mitt STOR takk til deg 5706925[/snapback] Takk til deg og, godt å høre når folk setter pris på arbeidet mitt HER er link til updaten! (as requested) Petter Endret 5. mars 2006 av chase Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Nice chase.. Blir veldig inponert av denne modden.. KUTGW! Lenke til kommentar
chase Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Nice chase..Blir veldig inponert av denne modden.. KUTGW! 5711457[/snapback] Takker Mr razer Petter Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Hei igjen. :-) Jeg har sett gjennom tråden din, eller, bildene da iallefall. Synes det er en kjempelogg. - Pent - Stilfullt - Ordentlig Du har gjort masse bra, har godt med tekst og forklaringer. Det eneste jeg ville gjort om på, eller det eneste jeg stusser på, er frontdekslene. Etter min mening, utifra bildene ser de 'plastikk' ut. De ser så 'usolide' ut. Ser ut som blekkplater som er brettet rundt de gamle dekslene. Liker de ikke i det heletatt. Lykke til videre. ;-) Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2006 Hei igjen. :-) Jeg har sett gjennom tråden din, eller, bildene da iallefall. Synes det er en kjempelogg. - Pent - Stilfullt - Ordentlig Du har gjort masse bra, har godt med tekst og forklaringer. Det eneste jeg ville gjort om på, eller det eneste jeg stusser på, er frontdekslene. Etter min mening, utifra bildene ser de 'plastikk' ut. De ser så 'usolide' ut. Ser ut som blekkplater som er brettet rundt de gamle dekslene. Liker de ikke i det heletatt. Lykke til videre. ;-) 5722974[/snapback] Hei, takker for en god tilbakemelding. Har brukt litt tid på at det skal se skikkelig ut ja.. Jeg kan jo kanskje ta et bilde snart av alle dekslene installert(brønndekslene sant?) De er ikke skikkelig installert enda, og kabinettet står i plater, helt fra hverandre. Men du kan få et bilde senere (stort) så kan du se om det ser bedre ut da ellers takk for ros Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Så bra ut det der Enkel og grei løsning på radiatoren. Du har vel ikke vurdert å polere føtterne? Kan fortsatt ikke si at jeg liker dem, men de er mye bedere en de originale du hadde Foresten hvor høye er føtterne? Den plexien i front var ikke en så dum løsning, men jeg skulle gjærne hatt et nærbilde av graveringen eller et i oppløsningen 2300x1700 elns. for å bedøme graveringen Denne så foresten mye bedere ut en den forige Så hvilket blad brukte du til å kutte plexien? (bilde?) Endret 9. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 10. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2006 hei igjenn..chase når du freset i plexiglasset og var ferdig hadde du det på innsiden i kabinettet eller på utsiden av kabinettet når du hade festet plexiglasset i døren? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2006 hei igjenn..chase når du freset i plexiglasset og var ferdig hadde du det på innsiden i kabinettet eller på utsiden av kabinettet når du hade festet plexiglasset i døren? 5732477[/snapback] Han har plexien på utsiden.. Vertfall det som sees på bildene fra før : ) Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 10. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2006 hei igjenn..chase når du freset i plexiglasset og var ferdig hadde du det på innsiden i kabinettet eller på utsiden av kabinettet når du hade festet plexiglasset i døren? 5732477[/snapback] Han har plexien på utsiden.. Vertfall det som sees på bildene fra før : ) 5732667[/snapback] jojo..men den siden han har freset på..inn eller ut fra kabinettet...?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå